Thiết Bị Minh Tâm - Mitalab ★ 1.8

Hà Nội
500 - 1.000 nhân viên
Y tế / Chăm sóc sức khỏe
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Thiết Bị Minh Tâm - Mitalab

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Công nghệ thông tin
Marketing/ Truyền thông
Quản lý sản phẩm & dự án
Kỹ thuật
Chăm sóc sức khỏe
Giáo dục
Tài chính - Kế toán

Việc làm Thiết Bị Minh Tâm - Mitalab

Cập nhật 29/05/2024 13:08
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Mitalab Co.,Ltd
Trade Admin
Thiết Bị Minh Tâm - Mitalab 1.8★
6 đánh giá 57 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 15 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

1. Responsibility:

- Upload local price on system, instruct contract team to reallocate future prices and confirm final price, commission to relatives.

- Update the latest data of Crush Position, Trade Slip, crush margin etc., before the market opening,

- Reconcile future position, cash position, accrual report, discrepancy between trading file and system, etc.

- Produce and distribute various of daily and monthly report such as JV report, OPN report, sale report, washout list, draft flash report, draft forecast file and planner file etc., effectively and on time.

- Sorted bean costing, summarizing data and working with traders to calculate transferred price for bean from crush to sorted bean or vice versa (if any).

- Market update and commentary on market trend to support for commercial and trading team to make better use of it for business operation and development.

- Cooperate with Commercial, Finance and Logistics to manage the contract conversion process, Commodities stocks and costing reconciliation, maintain reliable data in system, doing pricing.

- Analysis on any gap / differences between the standard / estimation / accrual and the actual on commercial and logistics costs (highlight the abnormal cases with reason / nature / root cause and propose the improvement (if any).

- Support to work with CS or customers on BAS trades if requested.

- Ad-hoc and reports upon request.

2. Benefits:

- Have opportunities to go overseas for business trip/ training/ annual company trip, etc.

- Get trained in professional environment with experts from Corporation subsidiaries in other countries.

- Attractive salary and bonus: annual salary review, 13th month salary, annual performance bonus.

- Holiday and Tet bonus, monthly benefit, etc.

- Shuttle bus from Vung Tau, Long Thanh, Ho Chi Minh City.

- Premium 24/7 health & accident insurance and premium periodic health checkup package.

- 12 annual leave days per year and increase 1 day for each 3 years.

- Gifts on special occasions: Childbirth, wedding, birthday, year-end gift, mid-autumn gift, dedication award, women day, lucky money, lucky draw…

- Comfortable, creative and dynamic working environment.

- Working time from Monday to Friday.

3. Working location:

6th floor, Royal tower A, Royal Center building, 235 Nguyen Van Cu st., Nguyen Cu Trinh Ward, District 1, HCM city.

Yêu Cầu Công Việc

- University graduate major and above, with the major in Foreign Trade, Finance, Accounting, Economics, or related field.

- Minimum 2 years corresponding position experience at multinational companies. Experience in trading company is an advantage.

- Knowledge on accounting and export/import is a plus.

- Fluent in English verbal, writing and reading.

- Fluent with MS. Office, especially Excel, proficient use of SAP.

- Good in logical thinking; Attention in detail.

- Willing to learn and positive attitude.

- Able to work under high pressure, independently, responsible, adaptability and proactive, .

- Flexible on working hours.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Thời gian thử việc: 2 tháng
  • Cơ hội huấn luyện: Oversea training
  • Độ tuổi: 22 - 40
  • Thời gian làm việc: 8:00-17:00, Monday to Friday
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Mitalab Co.,Ltd
Thiết Bị Minh Tâm - Mitalab Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
76 Giảng Võ, phường Cát Linh, quận Đống Đa

Mitalab Co.,Ltd là nhà phân phối thiết bị xét nghiệm y tế độc quyền tại Việt Nam cho các hãng lớn uy tín trên thế giới như Beckman Coulter, BioSystems, IL, Dialab, ...

Được thành lập từ năm 2001, Mitalab đã có 20 năm kinh nghiệm làm việc trong lĩnh vực thiết bị y tế. Chúng tôi chuyên phân phối các loại thiết bị và hóa chất xét nghiệm, phần mềm quản lý cho các khoa xét nghiệm; cài đặt hóa chất, bảo trì, bảo dưỡng và sửa chữa các loại máy xét nghiệm tại các bệnh viện và phòng xét nghiệm trên toàn quốc. Công ty tự hào là nhà phân phối duy nhất tại Việt Nam có khả năng cung cấp giải pháp toàn diện cho bất cứ phòng xét nghiệm nào.

Dựa trên nguyên tắc Đoàn kết, Công bằng và Phát triển, Lãnh đạo Công ty TNHH Minh Tâm cam kết tạo mọi điều kiện để các thành viên trong Công ty bằng nỗ lực cá nhân và kinh nghiệm chuyên môn cung cấp những sản phẩm, dịch vụ và giải pháp tốt nhất nhằm không ngừng đáp ứng hơn nữa các yêu cầu và mong đợi ngày càng cao của Khách hàng.


Review Thiết Bị Minh Tâm - Mitalab

1.8
6 review

06/03/2025
Intern Laravel Developer tại Hồ Chí Minh

Phúc lợi tốt, lương cao

20/01/2025
Nhân viên tại Hà Nội

Phúc lợi thì cá nhân ổn nhưng phòng IT bất ổn

19/01/2025
Nhân viên kế toán tại Hồ Chí Minh

Đăng tuyển KTTH nhưng đến pv thì không hỏi nghiệp vụ gì hết, hỏi đôi ba câu xong chốt vấn đề là đứng KTT

Những nghề phổ biến tại Thiết Bị Minh Tâm - Mitalab

Bạn làm việc tại Thiết Bị Minh Tâm - Mitalab? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thiết Bị Minh Tâm - Mitalab

Thiết Bị Minh Tâm - Mitalab

Click để đánh giá