Mô tả công việc
- We are looking for a reliable hotel concierge to work at the main entrance desk of our hotel. You will be the first to meet our customers so the first impression of our hotel depends on your friendliness and efficiency.
- The goal is to contribute to an overall pleasant customer experience to increase our reputation and ensure sustainable growth.
Quyền lợi được hưởng
- 02 months of probation with full salary;
- Attractive remuneration package and 13th month salary;
- Up-sale policy with attractive compensation.
- Local and International training course;
- Uniform and duty meal provided by hotel;
- Annual vacation, annual health check and other benefits according to hotel's policies;
- Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties.
Yêu cầu công việc
Proven experience as concierge; experience in customer service or relevant role is an advantage
Proficiency in English; multilingual is strongly preferred
Excellent communication skills
Polite and confident with a great deal of patience
Ability in multitasking and time-management
Aptitude in resolving issues with a customer-focused orientation
Yêu cầu hồ sơ
Ứng viên quan tâm vui lòng gửi hồ sơ theo 1 trong các cách sau đây:
- CÁCH 1: Gửi hồ sơ trực tiếp tại Cổng An ninh khách sạn - đường Trần Phú (26-28 Trần Phú, Lộc Thọ, Nha Trang);
- CÁCH 2: Ứng tuyển trực tiếp trên trang của hoteljob.vn
- CÁCH 3: Gọi điện thoại trực tiếp đến số (0258) 388 0000 (Máy lẻ 4401) để được trao đổi cụ thể hơn về công việc.
Công ty Nha khoa Việt Mỹ được thành lập và hoạt động từ 12/2004 đến nay trong lĩnh vực dịch vụ chuyên khoa Răng - Hàm - Mặt thẩm mỹ và chăm sóc sắc đẹp. với quy mô bao gồm :
1. Trụ sở chính
2. Tổng cộng 20 chi nhánh trải khắp các tỉnh Miền Tây Nam Bộ và Miền Trung Tây Nguyên
3. Đội ngũ nhân viên phục vụ chuyên nghiệp
4. Đội ngũ bác sĩ tận tâm, giàu kinh nghiệm
5. Trang thiết bị hiện đại, công nghệ tiên tiến
6. Có phòng Lab chuyên sản xuất răng sứ tại chỗ