Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. Planning/Budgeting
- Define appropriate people strategies, policies and procedures to support the strategic direction of LOTTE Finance, its corporate values and its short and medium term business objectives.
- Define and monitor staff cost/budget and ensure it meets the objective of improving productivity, efficiency across the organization.
2. Operation and service excellence
- Provide organisational review and recommendation for changes to the GD and Company leaders to proactively ensure we have the appropriate structure/ workforce in alignment with Company directions, Business needs, and market practices
- Provide advice/consutancy on the development of effective employment policies/programs across the company
- Partner with business leaders to come up with people solutions to align betweeen Company goals and Business goals
- Ensure that the company complies with current labor regulations, accepted standards and practices.
- Drive the HR Department in achieving an operational and customer excellence via:
+ Standardizing HR model, structure, processes and procedures
+ Establishing and enhancing a robust recruiting and onboarding processes and services to attract the right talents to meet business objectives and goals
+ Defining and enhancing reward and recognition schemes and operations to keep policies being competitive with the market while able to recognize and retain strong and excellent performers
+ Defining and improving performance management process and procedures, with linkage to talent development practices to maintain a high performance culture
+ Enhancing competency and linking to learning solutions provided to individuals/businesses
3. People development
- Provide professional leadership, support and development as well as share best practices to HR staff, in order to enhance competencies, expand knowledge to ensure that relevant professional standards are met.
4. Others: Undertake other tasks assigned by GD and Company leaders
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelors degree in Human Resources, Business Administration, or related field required; Masters degree preferred.
- At least 10 years of experience in the HR, including at least 05 years of management experience;
Skills
- Strong verbal, written and listening communication skills
- Strong influencing and negotiation skills
- Strong organizational skills and ability to effectively multi-task
- Demonstrated sound judgment and solid conceptual-thinking skills
- Demonstrated ability to develop innovative solutions to problem situations
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Six Senses Côn Đảo như một viên ngọc nổi lên giữa đại dương xanh thẳm, bao bọc bởi khung cảnh núi non hùng vĩ, được mệnh danh là điểm đến hấp dẫn bậc nhất của thương hiệu Six Senses tại Việt Nam và là khu nghỉ dưỡng năm sao đầu tiên, duy nhất trên quần đảo Côn Đảo. Sự kết hợp hài hoà giữa phong cách kiến trúc đương đại và hình ảnh làng chài truyền thống Việt Nam mang đến cho 50 căn biệt thự một vẻ đẹp nhẹ nhàng, tinh tế, tô điểm cho cảnh sắc nguyên sơ nơi đây. Chỉ cách thành phố Hồ Chí Minh 45 phút bay hoặc Hà Nội, Hải Phòng, Vinh khoảng 2 giờ bay, với chỉ 10 phút lái xe từ sân bay, một thiên đường biển bình yên như thế đang chờ bạn khám phá.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
- Sự kết hợp hài hoà giữa phong cách kiến trúc đương đại và hình ảnh làng chài truyền thống Việt Nam mang đến cho 50 căn biệt thự một vẻ đẹp nhẹ nhàng, tinh tế, tô điểm cho cảnh sắc nguyên sơ nơi đây. Chỉ cách thành phố Hồ Chí Minh 45 phút bay hoặc Hà Nội, Hải Phòng, Vinh khoảng 2 giờ bay, với chỉ 10 phút lái xe từ sân bay, một thiên đường biển bình yên như thế đang chờ bạn khám phá.