WORK DESCRIPTION:
- Maintaining good customer relationship for new and assign customer accounts.
- Chinese ( Mandarin) speaking is minimum requirement due to job nature.
- Develop and bring in new businesses for new and assign customer accounts.
- Close communication with internal team members to develop new businesses.
- Order tracking (delivery, payment collection).
- Team player and work with all levels in the organization.
BACKGROUND/CAREER OBJECTIVES:
- High-performance sales experience with minimum 2-3 years.
- Comfortable to do cold calling, prospecting new leads,
- Able to hold conversational and business speaking in Chinese (Mandarin)
- Experience in Microsoft Excel and Power point will be added advantage.
Bắt đầu hoạt động từ năm 2008 tại Sài Gòn (Thành phố Hồ Chí Minh), Super Cargo Service với đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm hoạt động thông qua 6 văn phòng trên toàn quốc tại Hồ Chí Minh (Trụ sở chính), Hà Nội, Hải Phòng, Huế, Đà Nẵng và Dung Quất (Miền Trung Việt Nam). ) và một văn phòng ở nước ngoài tại PNH, Campuchia cung cấp cho khách hàng một bộ dịch vụ toàn diện giúp các tổ chức vận hành hoạt động của mình tốt hơn. Đội ngũ giải quyết vấn đề giàu kinh nghiệm của chúng tôi và cam kết luôn phù hợp với các mục tiêu và mục tiêu kinh doanh của khách hàng là điều thúc đẩy sự thành công chung.