Việc làm SUPER CARGO

Cập nhật 08/11/2024 08:53
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
SUPER CARGO SERVICE COMPANY LIMITED
[Tân Bình] Operations Manager - Korean Topik 5 - Upto 50M - 70M Gross
SUPER CARGO
15 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 50 - 70 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 06/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc

Mô tả công việc

✔ Manage the daily operations of the projects of Unit.

✔ Coordinate to co-establish, maintain and lead business relationships with customers, demonstrating the company's spirit and values through each job to customers' row.

✔ Manage and maintain team performance and motivate human resources in projects.

✔ Evaluate achievements and recognize members' contributions.

✔ Manage and maintain the financial efficiency of many projects by monitoring and forecasting profits and costs.

✔ Collaborate with direct report and supervisors to supervise the implementation of training and quality plan, to allocate and optimize suitable resources and budget to ensure project quality and reach Clients' requirements.

✔ Play a leadership role in identifying business opportunities and selling our value to address client needs.

✔ Demonstrate high level of knowledge of the client's industry, industry trends, client's business objectives and market opportunity techniques in developing high quality opportunity plans in support of client and our growth objectives.

✔ Ensure and maintain smooth communication between the project and the units.

✔ Keep track of the quantity of assets and facilities assigned to the project and to request for repair if required.

✔ Prevent and prevent fraud risks and thoroughly handle fraud cases.

✔ Managing reports and reporting system to evaluate performance.

✔ Monthly & other BAU reports.

Yêu cầu công việc

✔ Age : 30 - 40

✔ Proven experience as an Operations Manager or in a similar role.

✔ Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.

✔ Proficiency in English communication is an advantage.

✔ Experience in E-Commerce, Call Center, Retail companies (must have)

✔ Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.

✔ Excellent analytical and problem-solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.

✔ In-depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.

✔ Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.

✔ Ability to thrive in a fast-paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.

✔ Willingness to work a flexible schedule.

SALARY:

KOR Language: 50 - 65 mil (gross)

KOR/ENG Language: Up to 70 mil (gross)

WORKING TIME: 8 AM - 5 PM, Monday – Friday & Bi-weekly Saturday.

Quyền lợi được hưởng

✔ Promotion opportunities & Salary increase every year.

✔ Periodical bonus: twice/year.

✔ 13th-month salary.

✔ Insurances followed Vietnamese Labor Law.

✔ Extra Health and Incidence Insurance.

✔ Bonuses, gifts for Holidays.

✔ Activities: Birthday party, Employee engagement activities.

✔ Working in the environment of a multinational corporation, with customers being the leading foreign companies in the field.

✔ Global oriented working environment.

✔ Opportunities to work with a high expertise team from both internal and regional/ corporate teams.

✔ Opportunities to work with leading clients/companies in the field around the world.

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
3G Phổ Quang, Phường 2, Quận Tân Bình

Bắt đầu hoạt động từ năm 2008 tại Sài Gòn (Thành phố Hồ Chí Minh), Super Cargo Service với đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm hoạt động thông qua 6 văn phòng trên toàn quốc tại Hồ Chí Minh (Trụ sở chính), Hà Nội, Hải Phòng, Huế, Đà Nẵng và Dung Quất (Miền Trung Việt Nam). ) và một văn phòng ở nước ngoài tại PNH, Campuchia cung cấp cho khách hàng một bộ dịch vụ toàn diện giúp các tổ chức vận hành hoạt động của mình tốt hơn. Đội ngũ giải quyết vấn đề giàu kinh nghiệm của chúng tôi và cam kết luôn phù hợp với các mục tiêu và mục tiêu kinh doanh của khách hàng là điều thúc đẩy sự thành công chung.

Những nghề phổ biến tại SUPER CARGO

Bạn làm việc tại SUPER CARGO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SUPER CARGO

SUPER CARGO

Click để đánh giá