Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Sales management (initially Business Care Service, Industrial, Floor care, Lodging, Catering, Quick Service Restaurants (QSR) & Full Service Restaurants (FSR)): Prospect; Update & create new/ potential customer profiles on CRM; Present; Audit/ trial; Cost analysis; Report; Increase sales to existing customers; Monthly sales plan; Monthly rolling sales forecast; Hand over sales to various teams concerned (I&L for example)
- Sales application area (washrooms for International schools, industrial, commmercial buildings, others): Prospect; Update & create new/ potential customer profiles on CRM; Present; Audit/ trial; Cost analysis; Report; Increase sales to existing customers; Monthly sales plan; Monthly rolling sales forecast; Hand over sales to various teams concerned (I&L for example)
- Key account management: Weekly/ Monthly/ Quarterly meeting and review with key accounts; Follow up the contract and renew contract with key accounts; Maintain relation with the customers; Prepare contract, follow up tracking; Receive and feedback customers’ compliant and feedback
- Administration & sales support: Files management; Sales support to sales manager/ I&L Consultant/ Application specialist; Follow up with customers, forecast, inventory, push sales.…; Follow up tacking sales; Prepare proposal, costing, P&L….; Design Job card, wall chart, others sales materials; Communicate customers request, related info to the team
- Internal report: Monthly rolling forecast; Monthly sales report to management; Monthly activity report to management
- Weekly Sales Management Meeting with COO
Yêu Cầu Công Việc
*** Requirements:
- Minimum one-year related experience in hospitality, lodging, QSR or FSR is an advantage
- Experience in sales in Hygiene solutions an advantage
- Good presentation and communication both in English and Vietnamese
- Proactive attitude, business mindset, passion for sales/ business development
- Self-directed, good problem-solving and team-working
*** What we offer:
- Competitive salary + monthly/yearly bonus + allowances + commission + 13th salary
- An open and dynamic English working environment & promotion opportunities
- Great chance to develop through on-the-job training methods
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Phụ cấp khác:
Phone card
Chỗ gửi xe
Công tác - Thời gian thử việc: 2 tháng
- Độ tuổi: 25 - 35
- Thời gian làm việc: Thứ 2 - Thứ 6
- Phúc lợi:
Đóng BHXH full lương sau thử việc
Thưởng tháng, hoa hồng, lương tháng 13 - Ngày nghỉ: 12 ngày phép + 1 ngày Giáng Sinh
- Lương: Cạnh tranh
SYBSY là công ty thời trang thành lập năm 2015 bởi NTK Hòa Nguyễn, với 4 thương hiệu thời trang thuộc phân khúc luxury brand Việt Nam là SHEBYHOANGUYEN, SOYOUNG, HITR, MACHÉRIE.
SYBSY - “SENSE YOUR BEAUTY - SENSE YOU” là một tập thể độc đáo bao gồm các nhân tố sáng tạo và đổi mới được thúc đẩy bởi niềm đam mê tạo ra cảm xúc và giá trị với thế giới chúng ta đang sống.
SYBSY sẽ là một môi trường lý tưởng cho những người đam mê thời trang, khát khao sự sáng tạo và cực kỳ yêu nghệ thuật. Nhưng hơn hết, đó là nơi chia sẻ niềm vui, nỗi buồn...lấy đi nước mắt của bạn và cho bạn những tiếng cười
Review SYBSY Ltd.
Hay phải mang việc về nhà, chính sách khen thưởng ít (rw)
Môi trường oke, mọi người friendly, nhưng không có quyền riêng tư, không được tôn trọng thời gian riêng (rw)