Mô tả công việc
• Guest Service Responsibilities : A key person in the lobby and is a reference for a guest staying in the Hôtel des Arts Saigon – MGallery Collection, make the lobby alive by the natural guest relationships and dynamism.
• Supervision of Concierge Operations : keep under control the day to day concierge activity during the shift. To ensure that each guest is taken care as soon as with warm welcome and greeting (car door opening, hotel door opening, luggage taken immediately & guiding the guest through the required direction)
• Active in Communication : working in a central area for the guest, he then have to be fully aware of the hotel information and internal procedures
• Training and Human Resources Management
Quyền lợi được hưởng
Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
Opportunity to grow within your property and across the world!
Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21.
Yêu cầu công việc
• Bachelor’s Degree from a reputable hospitality school
• At least 2 years of experience in a similar capacity with proven records
• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Tập đoàn Hương Việt có tiền thân là Công ty TNHH Phát triển Hương Việt được thành lập từ năm 2008. Trong suốt hơn 10 năm hình thành và phát triển, Hương Việt đã trở thành đơn vị đi đầu trong lĩnh vực cung cấp các phần mềm hỗ trợ đào tạo, kinh doanh khóa học và số hóa tài liệu tại Việt Nam.
Với đội ngũ nhân sự trình độ cao, tận tâm và giàu nhiệt huyết trải dài từ Bắc đến Nam, Hương Việt không ngừng tạo ra những bước nhảy vọt cho ngành đào tạo trong thời gian qua. Đồng thời đặt mục tiêu vươn xa hơn, trở thành người bạn đồng hành đáng tin cậy trên con đường phát triển của doanh nghiệp và xã hội trong tương lai.