Mô tả công việc
DUTIES AND RESPONSIBILTIES
1. Provide courteous and efficient service and if possible, respond to each and every guest request professionally and tactfully.
2. Give guest complete and immediate attention to any complaint and request.
3. Utilize the Property Management System (Opera), Key Card System, Passport Scanner, POS System, and maintain computer discipline at all times.
4. Be knowledgeable about daily hotel operations, room information, and other services.
5. Strictly follow all cash handling and banking procedures.
6. Perform guest registration, room assignment and accommodate special requests of all guests.
7. Seek opportunities to up-sell to achieve individual target and team target.
8. Perform check-in and check-out for guests in accordance with hotel standards.
9. Handle guest requests in professional manner, record accordingly and coordinate with other departments to ensure seamless services.
10. Report to the shift leader or Chief Receptionist of guest complaints immediately. However, make efforts in handling minor complaints so as not to cause delays to the guest service at the Reception.
11. Check in guests accordingly to procedure. Registration form is to be filled out. All check-in must be updated in the system as soon as possible. All billing and special instruction to be clearly stated. All check-in is to be handled promptly and check-out must not short but efficient.
12. Handle room key cards accordingly to the procedure. Always monitor and recheck for security reasons.
13. Prepare for the arrival of individuals and groups (Reg. Card, Key Holder, Message, etc.)
14. Accountable for all mounts received and ensure that all amounts are properly remitted to the General cashier in line with the Standard Operating Procedures.
15. Complete reports at the end of the shift and attach all necessary supporting documents before submitting them to Accounting department.
16. Perform other tasks assigned by Chief Receptionist and Upper Management.
Quyền lợi được hưởng
- 02 months of probation with 100% salary & service charge
• Full insurance package according to labour law & 24/7 insurance
• Bonus for Public holidays and 13th month salary
• Duty meal & uniform provided by Hotel
• Review salary once a year/ review performance for career path development
• Staff giving birth allowance/ Marriage allowance/ Funeral allowance
• Annual summer outing, team building activities, birthday party, best employee of the month, annual health check
• Training opportunities
• 8 hours per day
• Free motorbike parking
Yêu cầu công việc
2. Diploma in Hotel Management or related discipline, Bachelor’s degree preferred.
3. Extensive knowledge of Opera system and POS software and Computer skills
4. Good command of English and Vietnamese
5. Open-mindedness.
Yêu cầu hồ sơ
02438315000 máy lẻ 3040
Khu nghỉ dưỡng & biệt thự cao cấp Sky Sky Lake là khu nghỉ dưỡng phong cách quốc tế 5 sao của Hà Nội. Một khu nghỉ mát đô thị đương đại cho các doanh nhân sành điệu hoặc khách du lịch giải trí. Nằm ở một trong những quận đang phát triển tiềm năng lớn của Hà Nội, chỉ cách 40 phút từ Trung tâm Hội nghị Quốc gia, Bảo tàng Quốc gia, khu liên hợp thể thao Mỹ Đình, Tháp 72 tầng Keangnam và khoảng 60 phút từ sân bay quốc tế Nội Bài.
Nằm trong lưu vực hồ Văn Sơn yên bình và được tích hợp vào Câu lạc bộ Golf Sky Lake với sân Golf 36 lỗ chuẩn PGA, Wyndham Sky Lake Resort & Villas cung cấp một khu nghỉ dưỡng hiện đại với một kỳ nghỉ sang trọng trên thiên đường. Khung cảnh hoàn hảo tạo cảm hứng cho bạn thư giãn trong các phòng, dãy phòng và biệt thự có ban công. Thưởng thức ẩm thực kết hợp Việt Nam tại nhà hàng của chúng tôi hoặc chia sẻ cocktail và ngắm cảnh thư giãn bên hồ bơi theo phong cách nghỉ dưỡng & onsen Nhật Bản. Lên kế hoạch cho một đám cưới lãng mạn hoặc sự kiện kinh doanh tại các địa điểm linh hoạt.