- Leading multinational business|Be part of a rapidly growing business
Our client is one of the leaders in their industry with solid manufacturing and commercial presence in Asia,developed clientele worldwide and a solid portfolio of products for different applications in the niche sectors
Job Description
- Assist the General Manager in overseeing daily operations and implementing strategic initiatives;
- Develop and execute commercial strategies to drive business growth and profitability;
- Manage cross-functional teams and ensure efficient collaboration between departments;
- Analyze operational and financial data to identify areas for improvement and cost optimization;
- Lead process improvement initiatives to enhance operational efficiency;
- Contribute to product development and technical decision-making processes;
- Build and maintain relationships with key clients, partners, and stakeholders;
- Ensure compliance with industry regulations and company policies;
- Act as the General Manager in their absence, providing leadership and decision-making;
- Bachelor's degree in Business Administration, Engineering, or related field;
- Minimum of 10 years of experience in operations and commercial roles, with at least 5 years in a senior management position;
- Current or previous experience working in Asian countries;
- Fluency in English and French is a must, knowledge of one or more Asian languages will be an advantage to the required experience;
- Proven track record in driving operational efficiency and business growth;
- Strong understanding of financial management and business analytics;
- Solid technical knowledge or at least the degree in the technical field from a reputable institution;
- Excellent leadership and team management skills;
- Strong problem-solving and decision-making abilities;
- Outstanding communication and interpersonal skills;
- Competitive package
- Opportunities for professional development and career growth
- Dynamic and innovative work environment
- International exposure and travel opportunities
Quote job ref: JN-072024-6492131
Kể từ khi chúng tôi bắt đầu hoạt động với hai người ở London vào năm 1976, Michael Page đã phát triển và mở rộng trên toàn cầu. Giờ đây, sau hơn 40 năm hoạt động trên thị trường tuyển dụng, chúng tôi đã đảm bảo vị trí dẫn đầu trong lĩnh vực tuyển dụng và tuyển dụng quốc tế. Chúng tôi hiện có 140 văn phòng tạo thành một mạng lưới trải rộng trên 36 quốc gia trên thế giới, với nhiều cơ hội phát triển mạnh mẽ trong khu vực Châu Á Thái Bình Dương.
Chúng tôi mở văn phòng đầu tiên tại Châu Á vào năm 1994 và đã phát triển sự hiện diện của mình tại nhiều trung tâm kinh doanh chính trong khu vực kể từ đó. Đội ngũ của chúng tôi ở Châu Á có kết nối toàn cầu, kiến thức khu vực và kinh nghiệm thị trường địa phương; định vị một cách lý tưởng để chúng tôi hợp tác với các công ty blue-chip đa quốc gia cũng như các công ty địa phương cũng như với các chuyên gia toàn cầu ngày nay.
Theo thời gian, sứ mệnh sáng lập của chúng tôi vẫn không thay đổi: tập hợp các công ty tốt nhất thế giới và các chuyên gia sáng giá nhất, giúp mỗi bên phát huy được tiềm năng và khả năng tối đa của mình. Chúng tôi cung cấp một cách tiếp cận tư vấn độc đáo cho hoạt động tuyển dụng, điều chỉnh mọi giải pháp phù hợp với yêu cầu cụ thể và cung cấp hỗ trợ lâu dài.
Thông qua kinh nghiệm, sự phát triển và các tiêu chuẩn cao nhất quán, chúng tôi đã trở thành một trong những thương hiệu tuyển dụng được công nhận và tôn trọng nhất trên thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- 2018: Công ty được thành lập
Mission
Sứ mệnh sáng lập của chúng tôi vẫn không thay đổi: tập hợp các công ty tốt nhất thế giới và các chuyên gia sáng giá nhất, giúp mỗi bên phát huy được tiềm năng và khả năng tối đa của mình.