* Responsibilities
- Develop and implement effective marketing strategies to promote our standalone POS solution.
- Collaborate with the sales and product teams to identify and target potential customers, especially those with 1-3 stores and 4+ stores.
- Create compelling marketing materials, including landing pages, blog posts, presentations, and case studies.
- Conduct market research to understand customer needs and preferences and tailor marketing strategies accordingly.
- Collaborate with partners on cross-selling and cross-promotional campaigns.
- Monitor and analyze market trends and competitors' activities to identify opportunities and challenges.
- Collaborate with the product development team to ensure product offerings meet market demands.
- Provide regular reports on marketing activities and progress towards KPIs.
* Benefits
- Salary: Starting from $600/month with performance rewards, reviewed every 6 months
- 5-day workweek (Monday to Friday, 8:30 AM to 5:45 PM)
- Youthful and inclusive environment (95% are 9x and 2k)
- Agile and drama-free working environment that respects differences and focuses on human development
- Opportunities to participate in clubs: Football, running, game, etc.
- Team-building events, picnics, and summer trips
- Scenic office on 14th, 16th, 18th, 19th, and 20th floors. Free access to tea and coffee.
- 13.5 days of annual absence (12 days in accordance with the law + 1.5 days company trip)
- Social and health insurance in accordance with the Vietnam Labor Code
- Birthday gifts, seniority allowance, course & certificate coverage
Mô tả công việc
Kinh nghiệm / Kỹ năng chi tiết
* Requirements
- Minimum Qualifications:
- At least 1 year of B2B product marketing experience, preferably in the SaaS or technology sector.
- Demonstrated success in marketing complex B2B solutions with a results-oriented approach and a focus on achieving KPIs.
- Experience in running Google Ads campaigns specifically for SaaS products.
- Strong communication skills with the ability to engage effectively with various stakeholders and work collaboratively across teams.
- Ability to adapt marketing tactics based on evolving business needs and market trends.
- Excellent command of the English language, both written and spoken, with proven ability to produce high-quality content that resonates with diverse audiences.
- Preferred Qualifications:
- Experience in marketing POS systems or related retail technologies.
- Familiarity with the Shopify eCommerce platform.
- Experience in email automation and proficiency in other marketing channels as a plus.
BSS Commerce là thương hiệu nền tảng của BSS Group - đối tác cung cấp các giải pháp thương mại điện tử toàn diện cho Doanh nghiệp Việt Nam và toàn cầu. Được thành lập từ 2012, BSS Commerce đã và đang đồng hành với hơn 21,000 khách hàng trên toàn thế giới (B2B, B2C và B2B2C). Chúng tôi mang đến các sản phẩm, dịch vụ tối ưu cho doanh nghiệp trên đa nền tảng như Magento, Shopify Plus, BigCommerce, Shopware, etc, để đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng trên toàn thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
- Bảo hiểm xã hội theo Luật lao động Việt Nam
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- BSS Commerce được thành lập năm 2002
Mission
Sứ mệnh của tập đoàn là không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
Review BSS Group
Đánh giá của mình là đồng nghiệp ok, công ty ok, mức lương ổn
Công ty luôn lắn gnghe và thay đổi phù hợp với mong muốn của nhân viên
Mức lương ổn, nhưng khối lượng công việc nhiều, bận, và quy trình các phòng ban bị đan xen