Mô tả công việc
-
Respond to customer inquiries and concerns through email, chat, or phone, delivering clear and accurate information.
-
Analyze customer issues, troubleshoot problems, and collaborate with the technical team to provide timely and effective solutions.
-
Guide customers toward achieving their desired setup results, offering advice and recommendations for optimal app usage.
-
Develop and update knowledge base articles, FAQs, and support guides to empower customers to find solutions independently.
Yêu cầu công việc
-
Proficiency in English, with an IELTS score of 6.5 - 7.0 or a TOEIC score of 685 - 830.
-
Have strong communication, analytical, and critical thinking skills.
-
Experience in customer service or teaching (tutor, teaching assistant).
-
A minimum of 6 months of experience in Technology, E-commerce, or Marketing (preferred).
-
A major in English Linguistics and Literature (preferred).
Quyền lợi được hưởng
-
Salary: 8-15M VND, with reviews every 6 months.
-
Performance bonus, seniority bonus, birthday gift.
-
Opportunities to improve English skills and to gain hands-on experience in dealing and negotiating with diverse clients.
-
Work with 100% foreign. Exposed to the latest technology and eCommerce trends.
-
Youth and dynamic working environment with 95% members are 9x, we have many
-
clubs: running, football, board games…
-
Complimentary tea and coffee, and access to a library of interesting books available for free borrowing.
-
The State statutory holidays and collective activities organized by the Company (travel
-
team building, health care, volunteer...).
-
Other benefits according to the provisions of the Company and the Labor Code.
BSS Commerce là thương hiệu nền tảng của BSS Group - đối tác cung cấp các giải pháp thương mại điện tử toàn diện cho Doanh nghiệp Việt Nam và toàn cầu. Được thành lập từ 2012, BSS Commerce đã và đang đồng hành với hơn 21,000 khách hàng trên toàn thế giới (B2B, B2C và B2B2C). Chúng tôi mang đến các sản phẩm, dịch vụ tối ưu cho doanh nghiệp trên đa nền tảng như Magento, Shopify Plus, BigCommerce, Shopware, etc, để đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng trên toàn thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
- Bảo hiểm xã hội theo Luật lao động Việt Nam
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- BSS Commerce được thành lập năm 2002
Mission
Sứ mệnh của tập đoàn là không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
Review BSS Group
Môi trường trẻ, năng động, qua quá trình phỏng vấn thấy ở đây có quy trình làm việc rất bài bản, HR rất thân thiện và nhiệt tình nhưng trả lương thấp hơn chút so với thị trường
Công ty văn hoá ổn, cạnh tranh tốt, quy trình làm việc chất lượng nhưng hay chậm lương
Phỏng vấn thì quản lý rất thoải mái, vui vẻ nhưng môi trường làm việc chán, không chuyên nghiệp