Manage and optimize paid and organic advertising campaigns across platforms like Google, Facebook, Instagram, and others based on budget allocation and performance metrics.
Conduct keyword research and implement basic SEO best practices to improve the hotel website's ranking in search results, driving organic traffic, and maximize ROI.
Manage and analyze website traffic data using tools like Google Analytics to identify trends and optimize website performance.
Collaborate with the design team and content team to develop engaging and visually appealing content for all digital marketing channels.
Contribute to developing a content marketing strategy that aligns with overall marketing goals and target audience, including planning and scheduling content publishing across various channels (website, social media) using a content calendar tool.
Develop features for the hotel mobile app to enhance guest experience and drive direct bookings.
Stay up-to-date on the latest digital marketing trends and technologies and implement them into campaigns.
Collaborate with the Corporate Office on scheduling, guidelines, and reporting for digital marketing initiatives.
Generate reports and track the performance of all digital marketing activities.
Identify and partner with relevant influencers (e.g., luxury travel bloggers, local tastemakers) to amplify brand reach and engagement.
Manage and analyze email marketing campaigns to nurture leads and drive conversions.
Assist with other marketing initiatives as needed.Qualification
Diploma in Sales and Marketing or equivalent is preferred
Work Experience
Experiences in similar role and capacity of luxury hotels/resorts
Prior experiences in Public Relations Management is of advantage
Technical Skills
Strong understanding of digital marketing platforms, including Google Ads, Facebook Ads Manager, and Instagram Ads.
Experience with content marketing, SEO best practices, and marketing analytics tools (e.g., Google Analytics).
Proven track record of developing and executing successful digital marketing campaigns.
Excellent written and verbal communication skills.
Ability to work independently, manage multiple projects simultaneously, and meet deadlines.Competitive salary
Participatein social insurance, health insurance and unemployment insurance at the contracted salary
Enjoy monthly service fee with high rate
Be rewarded on holidays, New Year and special occasions of the year
13th month salary bonus according to revenue
Participate in periodic team bonding activities
Develop career in a dynamic and professional international working environment
Capella Hanoi Hotel là dự án hợp tác giữa tập đoàn Sun Group và tập đoàn khách sạn 5 sao Capella Hotel Group có trụ sở tại Singapore với các văn phòng tại Châu Âu, Trung Quốc và Hoa Kỳ. Chúng tôi là khách sạn đầu tiên đánh dấu sự hiện diện của Capella Hotel Group tại Hà Nội, Việt Nam. Khách sạn được thiết kế với nguồn cảm hứng chủ đạo từ Nhà Hát lớn Hà Nội. Với lối thiết kế nghệ thuật, tinh tế và chi tiết của kiến trúc sư khách sạn hàng đầu thế giới Bill Bensley, Capella Hanoi với quy mô 47 phòng tự hào sẽ trở thành boutique hotel 5 sao đầu tiên tại trung tâm thủ đô.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
Capella Singapore tự hào được trao giải Khách sạn tốt nhất số 1 Singapore và Khách sạn thành phố tốt nhất số 2 châu Á; Capella Bangkok tự hào được trao giải Khách sạn tốt nhất số 1 tại Bangkok và Số 4 Khách sạn thành phố tốt nhất châu Á; Capella Hà Nội tự hào được vinh danh là Khách sạn Thành phố Tốt thứ 3 Châu Á.