Mô tả công việc
Participates in the development and implementation of business strategies for the hotel which are aligned with Brand’s overall mission, vision values and strategies
- Develops and implements strategies for achieving individual sales goals
- Develops data and recommends programs to meet clients' needs
- Prepares proposals and contracts that are geared to maximize profit while satisfying client needs
- Solicits files on a timely basis to confirm business
- Uses outside sales calls, prospecting, hotels tours and hosting of clients to solicit new business
- Contacts in-house customers to retain and grow existing business, repeat bookings or referrals to other Radisson Hotels
- Reviews individual and team goals on a weekly basis; recommends and takes appropriate actions to achieve objectives in key result areas
- Participates in the implementation of marketing strategies which are designed to increase awareness in the local market
- Participates in the implementation of public relations and advertising campaigns
- Ensure all materials used are in accordance with brand standards
- Communicates clients' requests to all departments in an effective and timely manner
- Ensures maximum occupancy on a daily basis by performing follow-ups on progress of groups booked with events services team
- Participates in and contributes to the completion of monthly booking report(s)
- Prepares reports to improve management decision making and critical evaluation of work activities
- Gives personal attention, takes personal responsibility and uses teamwork when providing guest service.
- Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems.
- Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis.
- Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction
- Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality.
- Keeps immediate Supervisor promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance.
- Communicate effectively with guests, co-workers and the manager.
- Perform all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position.
- Maintain a favourable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment.
- At all times projects a favourable image of the Hotel to the public.
- Assist in the development of the Hotel business plan and ensure an overall understanding of its departmental goals and objectives.
- Attends work on time as scheduled.
- Follows safety and security rules and procedures
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefit package
- Learning and development within Radisson Hotels Group
- Internal Careers Advancement
- Company shuttle bus
- Uniform & duty meals
Yêu cầu công việc
- Minimum two years of experience in the same position in an internationally branded 5-star hotel
- Local market knowledge preferred
- Bachelor’s degree preferred
- Experience managing to brand standards
- Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork
- General knowledge of contract laws
- Proficient computer skills including Microsoft Office suite
Yêu cầu hồ sơ
CENGROUP được thành lập năm 2002, hiện tại là Tập đoàn đầu tư và phân phối Bất động sản hàng đầu Việt Nam với 08 công ty thành viên và hơn 3000 Nhân viên, trong đó gồm 02 hệ thống siêu thị dự án bất động sản (Hà Nội và Sài Gòn), 01 công ty duy nhất khai thác quảng cáo trên kênh VOV giao thông tần số 91 Mhz (RSM), 01 công ty hợp tác liên kết dịch vụ với NAC (New Asia Capital – Mỹ), 01 công ty Định giá Động sản & Bất động sản, 1 công ty Tư vấn Thiết kế - Thi công nội thất. Ngoài trực tiếp làm chủ đầu tư rất nhiều dự án bất động sản, Cen Group còn cung cấp đầy đủ và trọn gói tất cả các loại hình DỊCH VỤ BẤT ĐỘNG SẢN, bao gồm:
- Dịch vụ Định giá Bất động sản.
- Dịch vụ Môi giới Bất động sản.
- Dịch vụ Sàn giao dịch Bất động sản (Hiện là Siêu thị dự án Bất động sản Cengroup).
- Dịch vụ Tư vấn & Đào tạo Bất động sản.
- Dịch vụ Đấu giá Bất động sản.
- Dịch vụ Truyền thông & Quảng cáo và sự kiện Bất động sản.
- Dịch vụ Quản lý & Khai thác Bất động sản.
- Dịch vụ Tư vấn, Thiết kế & Thi công nội thất.