Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The candidate will be responsible for ensuring the operation of the branch facility, including the below tasks:
1. Prepare travel request and reception arrangement for visitors and PTC staff when required
3. Perform, follow-up and co-ordinate the provision and allocation of company vehicles
4. Maintain and keep an up to date list of supplier / provider in fields of electricity, telephone, mobile phone, water supply, hotel & restaurant, canteen etc.
5. Co-ordinate with Admin Manager to troubleshoot any office equipment broken, damaged or out of service
6. Co-ordinate with Admin team in Hanoi Office to supply and issue of company uniforms to all staff in line with Company’s Uniform Policy.
7. Assist Administration and Purchasing Manager to identify vendors, getting quotation as to have the best choice for company
8. Monthly update Administration Manager on the conditions of office facilities.
9. Partially purchase of goods/ services and office supplies for daily operation.
10. Follow-up and control repair and maintenance of office equipment / facility.
Notes
- The company has provided the buses to for employees from Hanoi to Hung Yen (25km) everyday.
- Working time: 8am - 4.30pm from Monday to Friday.
- Lunch is provided
- Good annual leave, KPI, bonus, social insurance and others benefits
- Good and professional working environment
Yêu Cầu Công Việc
- University degree, majoring in foreign languages or administration management
- At least 3 years working in the same field in a multinational companies
- Being mature, responsible individual, enthusiastic.
- Having pleasant personality and appearance.
- Having good interpersonal, communication, negotiation and organization skills.
- Having positive attitude to dealing with people.
- Being capable of working independently as well as part of the team.
- Excellent/Fluent English language skill (oral and written).
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Công Nghiệp Phú Thái là Đại lý Chính thức Duy nhất của Caterpillar tại Việt Nam với tên giao dịch là Phu Thai Cat. Caterpillar là tập đoàn sản xuất máy công trình & khai mỏ, máy phát điện, động cơ diesel, động cơ máy thủy và xe nâng hàng… lớn nhất thế giới.
Phu Thai Cat không chỉ cung cấp các thiết bị mang thương hiệu Cat® mới 100% mà còn cho thuê và bán các thiết bị đã qua sử dụng. Phu Thai Cat cung cấp các dịch vụ hỗ trợ sau bán hàng như lắp đặt, vận hành và đưa ra các khuyến cáo, cung cấp phụ tùng thay thế chính hãng, dịch vụ sửa chữa, dịch vụ đào tạo, thực hiện công việc bảo hành và tư vấn các giải pháp cho các doanh nghiệp.
Phu Thai Cat luôn luôn sẵn sàng hỗ trợ khách hàng 24/7 với đội ngũ hơn 400 cán bộ nhân viên nhiều năm kinh nghiệm cả về mặt quản lý cũng như vận hành, đội ngũ kỹ sư được đào tạo chuyên sâu, đội ngũ chuyên gia nước ngoài giàu kinh nghiệm tại trụ sở chính ở Hà Nội, văn phòng chi nhánh ở TP Hồ Chí Minh, 3 Trung tâm hỗ trợ sản phẩm tại Đồng Nai, Hưng Yên, Quảng Ninh và các trạm sửa chữa trên toàn quốc.