Các phòng ban đang tuyển dụng tại BẤT ĐỘNG SẢN THIÊN KHÔI

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Giáo dục
Marketing/ Truyền thông
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin
Nghệ thuật - Thiết kế
Tài chính - Kế toán
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm BẤT ĐỘNG SẢN THIÊN KHÔI

Cập nhật 11/03/2025 11:47
Tìm thấy 15 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN BẤT ĐỘNG SẢN THIÊN KHÔI
Sales support staff
BẤT ĐỘNG SẢN THIÊN KHÔI
224 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 07/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 06/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Send English CV

  • Job description

· Follow up with Headquarter (HQ) to update Weekly UPR Shipping Schedule for Sales team.

· Review, comment on Domestic Sales Contracts and track file.

· Participate in drafting processes and ISO documentation with SS Manager.

· Update weekly Overdue Payment Reminder to UPR Sales team, send email reminder to bad debt customers every week and work with Debt Trading/ Insurance Companies.

· Attend Weekly and Monthly Pre S&OP Meeting with Sales and cross-functional team, and record MoM.

· Coordinate with specific customers regarding delivery schedule, send COA, necessary documents to customers.

· Verify Documents for Trade Credit Insurance (FY 2025)

· Create Delivery Request, record Customer Complaint Forms (CCF) for UPR disposal items.

· Work with consulttant law company for any issues that arise and check monthly timesheet.

· Coordinate with all related depts to solve issues, logistics & quality controlling.

· Handle Office Admin tasks:

- Make Purchase Request, Payment Request.

- Monitor Daily Car Operation Schedule.

- Make Monthly Timesheet for HCM Office Cleaner.

- Communicate with the landlord for all issues.

· Any other duties as assigned by line Managers.

· Able to handle multitasking independently.

· Provide back up support for tasks from team members.

  • Measurement / Key Performance Indicators

· High service quality for internal and external customers (respond time, flexibility).

· Compliance with processes, procedures, and tools.

Yêu Cầu Công Việc

  1. Education level:
  • ​Mandatory:

·         Graduated from Universities in relevant fields of Accounting, IT

·         Must be Proficient in Excel and English, both speaking and writing.

  • Desirable:

·         Prefer candidates from MNC Chemical companies.

       2. Experience

  • Mandatory:

·         Have Experience and knowledge related to Accounting, IT

·         Age: 25-30

·         At least 03-08 years of experience in Sales Support team.

·        Gender: Female/ Male (Male is priority)

  • Desirable:

·         Have experience in data processing skill, knowledge in reviewing Sales Contracts, processes and ISO documentation….

·         Propose testing Excel skills for any candidate without an accounting background.

    3. Functional / Technical, Operational, Managerial and Leadership Know How

  • Mandatory:

·         Good practice of Microsoft Office tools, especially Excel and ERP software knowledge

·         Excellent communication & coordination skills

·         Highly developed sense of integrity and commitment to Customer Satisfaction

·         Exceptional time-management/organizational and prioritising skills

·         Sense of responsibility, teamwork, motivated and ambitious

  • Desirable:

·         Technical and commercial understanding

·         Ability to make decisions/Sense of urgency

·         Motivating and inspiring

·         Willing to learn and develop within the company structure

* BENIFITS:

- Increase salary once a year, 13th salary, probation time is 90% gross salary

- Full participation in insurance & support 24/24 accident insurance for staff

- Other benefits: birthday, wedding, funeral, maternity, children, company founding day, monthly milk for employees, seniority (10 years, 20 years)

- To participate in training courses to improve qualifications

- Other activities and gifts from AK VINA Union

* WORKTIME: 7h30~17h30, Monday - Friday (Saturday & Sunday off)

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Văn phòng Sala, số 71, đường số 10, phường An Lợi Đông, Tp. Thủ Đức, Tp. HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 30
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN BẤT ĐỘNG SẢN THIÊN KHÔI
BẤT ĐỘNG SẢN THIÊN KHÔI Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 5, toà nhà 18 Tam Trinh, Phường Minh Khai, Quận Hai Bà Trưng, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Tập đoàn BDS Thiên Khôi với quy mô hơn 23.000 nhân sự đang Số 1 thị trường trong phân khúc Môi giới nhà phố thổ cư. Với hệ thống mạnh, ổn định từ nguồn hàng, nhân sự chuẩn, hỗ trợ sát sao tới từng khu vực cụ thể. Đơn vị tiên phong trong việc quản lý nhân sự, nguồn hàng qua app, ứng dụng 4.0 trong công việc. Cơ chế tốt nhất thị trường, bảo hiểm vụ chốt, hỗ trợ chi phí marketing tới 75% trên các kênh lớn nhất...Đơn vị đầu tiên và duy nhất có bản đồ check quy hoạch trên app Công ty, đơn vị được quyền tổ chức thi sát hạch chứng chỉ Môi giới với chi phí thấp nhất... Tất cả các quận đều có trụ sở, thuận tiện cho nhân viên sinh hoạt, giao lưu học hỏi và làm việc...

Với sứ mệnh làm trong sạch và thống nhất thị trường Môi giới BĐS thổ cư, Tập đoàn đã hỗ trợ hàng trăm nghìn khách hàng yên tâm giao dịch với pháp lý rõ ràng, giá minh bạch.

Những nghề phổ biến tại BẤT ĐỘNG SẢN THIÊN KHÔI

Bạn làm việc tại BẤT ĐỘNG SẢN THIÊN KHÔI? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BẤT ĐỘNG SẢN THIÊN KHÔI

BẤT ĐỘNG SẢN THIÊN KHÔI

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo