Mô tả công việc
. Developing and executing a results-driven, multi-platform communications strategy and plan in line with corporate and brand direction while reflecting local priorities
• Follow up all marketing materials in line with brand direction
• Tracking the effectiveness of various campaigns and business of the hotel also corrections as required
• Managing communications spending, working with vendors and agencies to create and/or localize communications and marketing activities and develop supporting assets
• Leading the planning and implementation of PR and initiatives related to the hotel brand
• Collaborating with cross-functional teams and external agencies to ensure consistent brand messaging and communication
• Identify business potential and upkeep close contact with former and potential clients through personal visits, phone calls and correspondences in view of contract signing with them.
• Responsible for OTA Corporate and Travel Agent Room Sales as well as Banquet Sales for the hotel.
• Analyse statistics and implement strategies to achieve the set goals and objectives in the marketing plan.
• Recommend the solutions and strategies to further improve the sales performance.
• Ensure that the sales team meet the client’s requirement and the service offered to them corresponds effectively to their requests.
• Draw up together with the sales team and concerned departments regarding sales promotion and packages.
• Participate in Academies seasonal sales promotion and other marketing activities of the Owning companies’ group.
• Maintain regular contacts with the clients and report any adverse comments to the management for rectification.
• Train sales team about the hotel special promotions and advertising schedule.
• Acquire extensive product knowledge, its strength, weaknesses, opportunities and threats as against key competitors.
• Monitor and analyze the Hotel Academy’s key competitors regarding prices, services and facilities offered on a regular basis.
• Organize and attend trade shows or undertake sales trips.
• Maintain key accounts and develop new business opportunities for the hotel through active supervision and sales coverage with designated sales personnel.
• Visit VIP top accounts and meet VIP guests to establish closer relationship with them.
• Closely following up on all business leads within a 24-hour response time line to clients.
• Able to supports hotels service and relationship strategy, driving customer loyalty by delivering service excellence throughout each customer experience.
• Develop and foster good rapport with the public, clients and members of the trade, government officials, media and press owning companies and reservations office in an effort to ensure and promote a good image of the Academy and hotel.
• Represent the hotel to association, chamber of commerce, social functions, and national tourism board in coordination with the General Director.
• Ensure all sales advertising and public relations efforts provide optimum profit returns.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Paying insurance 100% on salary
- Telephone allowance (Conditional)
- Meal per shift allowance (Conditional)
- The monthly service fee bonus is based on the company's revenue.
- 13th month salary bonus
- Bonuses for Major Holidays of the Year
- 12 days of leave per year
- Birthday gifts Hospitality
- English training courses according to the standards of EHL Switzerland.
Yêu cầu công việc
• Diploma Certificate in Hotel Management, Business Administration preferred
• 2 - 3-year experience on the same position
• Experience in team management
• Excellent skills In Customer Service and Public Relations
• Leadership and well organized
• IT skills: good in Microsoft office
• English: good writing and communication skills
Yêu cầu hồ sơ
Thành lập từ năm 2006, Công ty cổ phần Chứng khoán VPS (VPS) - trước đây là Công ty cổ phần Chứng khoán Ngân hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng, đã trở thành một trong những công ty chứng khoán lớn nhất Việt Nam với vốn vốn điều lệ đạt 3.500 tỷ đồng và quy mô tổng tài sản 10.274 tỷ đồng tính đến thời điểm 30/06/2019.
VPS cung cấp các sản phẩm đa dạng, chất lượng cao, tạo nên giá trị gia tăng cho doanh nghiệp và nhà đầu tư, bao gồm: môi giới chứng khoán, dịch vụ tài chính, dịch vụ ngân hàng đầu tư, tư vấn tài chính và phân tích. Là tổ chức trung gian tài chính, hoạt động ngân hàng đầu tư là trọng tâm xuyên suốt trong định hướng phát triển của chúng tôi. Cụ thể, VPS thực hiện các dịch vụ tài chính như thu xếp vốn, bảo lãnh phát hành chứng khoán, hoạt động mua bán và sáp nhập doanh nghiệp (M&A), tư vấn xác định giá trị doanh nghiệp, cơ cấu lại vốn, nợ trong từng giai đoạn, thời kỳ.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ chế độ BHXH, BHYT, BHTN
- Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
Các hoạt động ngoại khóa
- Có nhiều hoạt động ngoại khóa: Gym, yoga, và các hoạt động xã hội
- Team Building hàng tháng
- Du lịch nghỉ mát
Lịch sử thành lập
- Năm 2006, thành lập công ty TNHH chứng khoán ngân hàng TMCP các doanh nghiệp ngoài quốc doanh
- Năm 2007, khai trương phòng giao dịch Hồ Gươm và chi nhánh TP.HCM
- Năm 2008, vốn chủ sở hữu tăng lên 504 tỷ đồng
- Năm 2010, đổi tên thành công ty TNHH chứng khoán ngân hàng TMCP Việt Nam thịnh vượng. Khai trương chi nhánh Đà Nẵng
- Năm 2012, vốn chủ sở hữu tăng từ 570 tỷ lên 873 tỷ đồng
- Năm 2013, khai trương phòng giao dịch láng hạ trực thuộc hội sở. Khai trương phòng giao dịch Nguyễn Chí Thanh trực thuộc chi nhánh TP.HCM
- Năm 2015, vốn chủ sở hữu tăng từ 988 tỷ lên 1018 tỷ chuyển đổi sang mô hình. Công ty cổ phần
- Năm 2017, vốn chủ sở hữu tăng từ 1126 tỷ lên 1861 tỷ đồng
- Năm 2018, vốn chủ sở hữu tăng từ 1861 tỷ lên 4271 tỷ đồng
- Năm 2019, đổi tên thành công ty cổ phần chứng khoán VPS
- Năm 2020, thành lập chi nhánh Quảng Ninh
- Năm 2021, chuyển địa chỉ giao dịch đông đô về 35 thi sách. Quận Hai Bà Trưng, Hà Nội.
Mission
VPS mở ra cơ hội tiếp cận dễ dàng các sản phẩm, dịch vụ trong lĩnh vực đầu tư, tài chính và tiêu dùng, nhằm mang lại những giá trị vượt trội và bền vững cho khách hàng, đối tác và cộng đồng.