Việc làm THUDUC EMC JSC

Cập nhật 23/07/2024 22:22
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN CƠ ĐIỆN THỦ ĐỨC
Project Manager
THUDUC EMC JSC
20 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 18/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Job Purpose

- The job holder leads portfolio management by providing support in planning, coordination of financial objectives and deliverables for the portfolio of both traditional projects/initiatives implemented through Waterfall methodology and customer journey digitization initiatives implemented through Agile methodology.

- The job holder collaborates with cross-functional teams within the Transformation Office and other divisions in the bank to ensure operational consistency across bank-wide initiatives in tracking and governing progress, managing resources and communicating with stakeholders.

Key Accountabilities (1)

A. Operations Support and Governance

- Design the operational process across the initiative lifecycle to ensure standartized approach across all type of initiatives/projects.

- Update operational processes on a regular basis and facilitate the set up of new initiatives and tribes in accordance with required standards.

- Support the development of tools/templates and guide initiative teams on how to fill in and update initiative progress on the tools/templates created.

- Apply and maintain tools/templates used to track and report across the portfolio of transformation initiatives (Foundational and Agile), define monitoring tools/templates and customize as needed.

- Provide logistics support for Head of IPMO and the team, CEO workshops, governance meetings, and be the contact point for building the Agile working environment for the Transformation Office.

- Consolidate and prepare progress reports for STEERCO, TECO, BOM, BOD leadership committees timely and accurately.

Key Accountabilities (2)

B. Resource Management

- Collaborate with stakeholders in Business Units / Divisions to identify high level resource planning requirements to ensure optimal resource utilization.

- Track and control resource usage efficiency to ensure sufficiency for all units in the Transformation Office and for bank-wide initiatives within approved plan.

Key Accountabilities (3)

C. Portfolio Management

- Work with transformation initiative leads and teams to understand progress of their assigned portfolio and track the accuracy of inputs for tools.

- Work with initiative leads to change initiative status and solve problems as required, report key challenges, track progress, recognize financial values and manage use of monitoring tools.

- Proactively guide initiative teams, Business Units and Divisions for effective cross-functional collaboration.

- Control quality and compliance of initiatives with required standards.

- Escalate issues or risks of potential impact on performance via portfolio reporting to Sponsors / STEERCO / TECO committees to facilitate the decision making process.

- Support the iPMO Lead in developing Early Warning System (EWS).

Yêu Cầu Công Việc

Success Profile - Qualification and Experiences

-  At least 8 years of project or program management experience in Waterfall or Agile methodologies

-  Project or program management experience in a bank or technology organization including banking product development, performance management, IT project implementation

-  Demonstrated experience working in a transformation office to drive a large organization-wide transformation program

-  Strong experience in performance tracking and management including operating rhythm of performance reviews

-  Strong knowledge and experience in blending traditional project management principles and practices with an Agile development approach in the right proportions to fit large, complex, mission-critical, enterprise-level projects

-  Bachelor’s or Master's degree in Technology, Business, Banking and Finance or relevant discipline

-  Project management certification in PMP, PgMP will be advantageous

Địa điểm làm việc

Hà Nội
119 Trần Duy Hưng, Trung Hòa, Cầu Giấy, Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN CƠ ĐIỆN THỦ ĐỨC
THUDUC EMC JSC Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Km9 Xa Lộ Hà Nội, Phường Trường Thọ, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công ty Cổ phần Cơ điện Thủ Đức tiền thân là Công ty Cơ điện Thủ Đức (EMC) là một doanh nghiệp nhà nước, trực thuộc Tập đoàn Điện lực Việt Nam (EVN). Công ty Cơ điện Thủ Đức thành lập vào tháng 12 năm 1976. Đến ngày 02/01/2008 Công ty Cơ điện Thủ Đức đã chính thức chuyển sang Công ty Cổ phần Cơ điện Thủ Đức. Trang bị máy móc thiết bị hiện đại theo chương trình phát triển của Liên Hiệp Quốc (UNDP).

Những nghề phổ biến tại THUDUC EMC JSC

Bạn làm việc tại THUDUC EMC JSC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo THUDUC EMC JSC

THUDUC EMC JSC

Click để đánh giá