Mô tả công việc
- Plan and budget for events and promotional programs at stores;
- Collaborate with stores to execute activities and events;
- Evaluate the effectiveness of programs and prepare reports on results;
- Conduct customer surveys to collect data and gain insights into local customer needs;
- Analyze survey results to assist with business decisions;
- Review and modify existing designs in accordance with guidelines and directions;
- Other tasks as required by management.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, or related fields;
- At least 2 years of experience in Trade Marketing;
- Experience in Retail or FMCG is an advantage;
- Willingness to go on business trip when necessary;
- English communication skills;
- Basic skills in using and designing with Adobe Illustrator (AI) and Photoshop; good MS Office skills
- Can do attitude, open-minded, teamwork and hard-working.
Quyền lợi được hưởng
- SHU Insurance on full gross salary;
- Extra Aon healthcare for individual and family member (spouse & kids);
- Meal allowance 23,000 VND/ working day;
- 15 days annual leave/ year;
- Training and career opportunities.
Phần mềm CRM giúp các chủ doanh nghiệp vận hành doanh nghiệp của họ với số người ít nhất và hiệu quả tối đa nhất. Bất kỳ chủ doanh nghiệp nào cũng mơ ước doanh nghiệp của mình sẽ chạy tự động mà ít phải can thiệp, ECRM giúp ước mơ đó thành hiện thực.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia các BHSK, BHXH
- Chế độ khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Chế độ bảo hiểm nâng cao PVI
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Team building
Lịch sử thành lập
- Công Ty Cổ Phần Công Nghệ ECRM thành lập năm 2020.
Mission
- Mang đến cho khách hàng các công trình, dự án, sản phẩm dịch vụ tốt nhất với giá thành cạnh tranh nhất. Hoạt động có hiệu quả, tăng trưởng bền vững, quan tâm thực hiện trách nhiệm xã hội, đóng góp ngày càng nhiều cho sự phát triển đất nước.