Việc làm SYSTECH TTC., JSC

Cập nhật 20/11/2024 16:49
Tìm thấy 10 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ VÀ THƯƠNG MẠI SYSTECH
Director of Finance
SYSTECH TTC., JSC
65 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 03/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hải Châu - Đà Nẵng

Mô tả công việc

BAY CAPITAL DANANG HOTEL (Soon to be CROWNE PLAZA DANANG CITY CENTRE managed by IHG as of JAN 01ST 2025)

People
  • Manage everyday activities, plan and assign work ensuring you always have the right staffing numbers
  • Develop your team and improve their performance through coaching and feedback, and create performance and development goals - recognise good performance
  • Train your team to make sure they deliver with compliance, to our standards and have the tools they need to work efficiently
  • Recommend or initiate any HR elated actions where needed
  • Direct the team on how decision-making impacts profits
  • Drive a great working environment for teams to thrive – connect departments to create sense of one team

Responsible Business

  • Implement and maintain acceptable accounting practices as required by company policy and procedures
  • Ensure financial control procedures and systems are ethical and legal
  • Participate in local recognised professional and industry organisations
  • Manage hotel contracts (example: vendor leases and/or service contracts)
  • Other ad-hoc duties – unexpected moments when we have to pull together to get a task done

Financial

  • Use financial analysis, data trends and market information to anticipate needs, identify operating/financial issues, and recommend actions to maximise financial return
  • Create the annual operating budget for the property and provide analytical support during budget reviews to identify cost saving and productivity opportunities for department heads
  • Ensure all accounts are reconciled on a monthly basis and oversee the process of credit extension and collection of overdue accounts
  • Review rates and recommend rate strategy to the General Manager; participate in sales strategy meetings
  • Manage accounts payable to balance cash flow and reputation with suppliers
  • Analyse ROI for capital projects prior to committing funds and, upon completion, determine if anticipated results were achieved
  • Maximise cash flow performance of the hotel through controls on inventory (avoid excessive supply), credit and collection, disbursements, deposits and remittances

Guest Experience

  • Help guests - you’ll be happy to help if someone needs assistance with a request or complaint
  • Ensure accounting practices, support the guest experience through payment options (e.g. credit card systems, room charges), inventory controls and financial dispute resolution

Accountabilities

  • This is the top Accounting job in a large, luxury, or resort hotel. Typically supervises clerical accounting employees in a full range of functions such as Accounts Payable, Accounts Receivable, Credit/Collections, Purchasing, Audit, Payroll, and/or Accounting Operations.

Quyền lợi được hưởng

  • Best salary & bonus scheme
  • 40 working hours/week, Lunch allowances
  • Annual leaves up to 16 days, Paid birthday leave, Health Care & Accident insurance
  • Dynamic, professional, and open-minded working environment

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s degree / higher education qualification / equivalent in Accounting and Finance
  • 4-8 years’ experience in hotel accounting or audit with at least one year in an Assistant Controller or similar supervisory role, or an equivalent combination of education and work-related experience
  • Knowledge of accounting management duties e.g. negotiating hotel space and tenant leases; processing payroll; performing asset management duties; providing business projections, displacement analysis, preparing government reports, filing tax returns etc
  • Professional accounting or finance designation or certification preferred.
  • Must speak local language(s). Other languages preferred

Yêu cầu hồ sơ

  • Resume in English
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ VÀ THƯƠNG MẠI SYSTECH
SYSTECH TTC., JSC Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 12, Toà nhà Viwaseen, Số 48 Tố HữuHữu, Phường Trung Văn, Quận Nam Từ Liêm, Hà Nội

Công ty Cổ phần công nghệ và thương mại SYSTECH được thành lập năm 2007.

Systech là nhà cung cấp, tư vấn chuyên sâu các giải pháp, thiết bị vật tư phòng sạch, chống tĩnh điện, khí nén, giá kệ và tự động hóa trong ngành Công nghiệp sản xuất và Công nghiệp hỗ trợ.

Systech hiện đang là đối tác đáng tin cậy của các doanh nghiệp FDI, các khách hàng lớn như Samsung, LG, Canon, Meiko, Brother, Nidec,…

Đến với Systech Quý khách hàng sẽ hoàn toàn tin tưởng với dòng sản phẩm đạt tiêu chuẩn với chất lượng và dịch vụ tốt nhất.

Những nghề phổ biến tại SYSTECH TTC., JSC

Bạn làm việc tại SYSTECH TTC., JSC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SYSTECH TTC., JSC

SYSTECH TTC., JSC

Click để đánh giá