Responsibilities: • Demonstrate good communication skills in supported languages, as well as technical knowledge of Microsoft products, to effectively communicate with Microsoft consumers via phone and email. • Produce high-quality documentation and distribute it to the appropriate team members and technical lead. • Sticks to service responsibilities to reach high performance standards. • Comply with Microsoft Code of Business Conduct and strictly follow data privacy guidelines in all customer communications and interactions with Microsoft - never put customer PII at risk.
Yêu cầu công việc
• Have experience in customer-facing roles. • Excellent spoken English is a must. • Excellent customer service skills • Passion and desire to develop in the IT industry
Quyền lợi được hưởng
Chăm sóc sức khoẻ Annual Health Checkup 90% contribution of the gross salary to social insurance from the company side Nghỉ phép có lương 12 days of annual leave, 8 days of sick leave Khác Competitive salary depending on experience Full salary during the probationary period For employees working night shift: PVI insurance cover 24/7, night shift meal allowance and 30% allowance on gross salary Working 5 days a week with 2 unfixed days
CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ L.I.F.E-HỆ THỐNG GIÁO DỤC SKYLINE Là đơn vị giáo dục uy tín, môi trường giáo dục trong lành, nhân văn và giàu bản sắc.
Chương trình giáo dục liên thông nhiều cấp học, đa dạng, nhiều điểm trường để lựa chọn.
Hoạt động ngoại khóa phong phú; nhiều sân chơi trí tuệ - năng khiếu - thể chất - cảm xúc xã hội giúp học sinh có năng lực cân bằng cuộc sống và cảm nhận hạnh phúc.