Mô tả công việc
As an Assistant Marketing Executive, you will assist your leader in both inbound and outbound marketing activities with the following tasks (some tasks must be completed independently, while others will be planned and guided by the leader or supported by agency partners)
Graphic Design / Video Editing
- Create simple posters, banners, and social media posts.
- Revise company profiles and catalogs if available.
- Create and edit basic YouTube/Facebook videos and shorts.
Digital Marketing
- Support the leader in completing webinars, SEO strategies, and paid ads for the company website or social media pages.
- Update product information and documents on the website.
- Perform related activities.
Email Campaigns
- Update leads and send promotional emails to a broad list of recipients.
Event Organization
- Assist your leader in preparing for Trade shows, exhibitions, conferences, and workshops.
Other
- Contact and work with suppliers and business partners.
- Support your leader in related tasks.
Requirements
- Gender: Male/Female
- Below 25 years old
- Bachelor’s degree in Marketing or a related field.
- Proficiency in English (all four skills).
- At least 6 months of experience in marketing (experience in a B2B environment is a plus).
- Proficiency in 2D graphic design tools such as Photoshop, Illustrator, Premiere Pro, InDesign, Canva and Capcut.
- Knowledge of WordPress and Google Analytics.
- Proficiency with Microsoft Office 365 and other technology software.
- Interest in machinery and equipment fields.Top of Form
Benefits
- Salary: Negotiable.
- Company-provided: Laptop, camera, other work-related equipment, and transportation for visiting clients and partners.
- Provided with social insurance, health insurance, unemployed insurance
- Insurance: 24/7 accident insurance.
- Salary increase once a year, 13th month salary and profit sharing bonus
- Company Trip: Domestic or international company trips.
- All
Yêu cầu công việc
Requirements
- Gender: Male/Female
- Below 25 years old
- Bachelor’s degree in Marketing or a related field.
- Proficiency in English (all four skills).
- At least 6 months of experience in marketing (experience in a B2B environment is a plus).
- Proficiency in 2D graphic design tools such as Photoshop, Illustrator, Premiere Pro, InDesign, Canva and Capcut.
- Knowledge of WordPress and Google Analytics.
- Proficiency with Microsoft Office 365 and other technology software.
- Interest in machinery and equipment fields.Top of Form
Benefits
- Salary: Negotiable.
- Company-provided: Laptop, camera, other work-related equipment, and transportation for visiting clients and partners.
- Provided with social insurance, health insurance, unemployed insurance
- Insurance: 24/7 accident insurance.
- Salary increase once a year, 13th month salary and profit sharing bonus
- Company Trip: Domestic or international company trips.
- All benefits in accordance with Labor Law and company’s regulation
Bánh Bảo Ngọc - thương hiệu đã rất quen thuộc, gần gũi với người dân Hà Thành không chỉ đơn giản là xuất hiện đầu tiên trên thị trường bánh ngọt từ những năm 1986 mà còn gắn bó với thực khách qua hương vị đặc trưng của thương hiệu này mang lại.
Bảo Ngọc luôn tâm niệm mang đến cho khách hàng những sản phẩm với lợi ích cao nhất dựa trên 3 tiêu chí: Sử dụng tốt nguyên liệu tự nhiên, tốt cho sức khỏe; Phát triển, cải tiến sản phẩm liên tục đáp ứng nhu cầu dinh dưỡng của người tiêu dùng và áp dụng công nghệ sản xuất hiện đại, quản lý chất lượng chặt chẽ đảm bảo mang đến những sản phẩm chất lượng.
Nhằm phát triển Bảo Ngọc trở thành tập đoàn đa quốc gia với nhiều công ty thành viên hoạt động trong lĩnh vực nuôi trồng, chế biến thực phẩm, đồ uống và thương mại xuất nhập khẩu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
Sứ mệnh của chúng tôi: Sản xuất thực phẩm có hàm lượng dinh dưỡng cao, tươi, tiêu dùng nhanh; Nhập khẩu và phân phối thực phẩm từ các quốc gia phát triển và Xuất khẩu nông sản, thưc phẩm là đặc sản vùng miền của Việt Nam.