Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Working target:
Ensure all marketing activities under right direction, contributing branding for typical business and develop business in short and long term, ensuring overall business development.
2.2. Scope of work:
- Develop, deployment, monitor marketing plans base on approved marketing strategies for growing Nabati brand(s).
- Effective management of the brand portfolio, brand activities to meet marketing and sales objectives for Nabati brand(s).
2.3. Key roles and responsibilities :
- Lead the Marketing lifecycle process for designated brand(s).
- Define and helps facilitate master plans for designated brand.
- Function as the information hub for designated brand(s).
- Monitor and advises designated brands.
- Develop and manage new product launch plan base on approved product portfolio strategies.
- Maintain brand integrity across product lines, advertising, and all other internal and external communication as it pertains to assigned brand.
- Produces competitive analysis materials comparing product with its key competitors.
- Prepares plan, supervise, and analyse market research and identifies and tracks market trends in company’s industry.
-
Develops monthly and quarterly reports for management.
- Manage the day-to-day activities associated to all marketing efforts, including, project management, creative development, cross-functional implementation, campaign tracking and reporting as necessary.
- Manage budgets and financial related to marketing campaigns.
- Manage brand performance regarding to Marketing and Sales KPIs on weekly, monthly basis through 3C 4P and MKT Mix
- Analyse data to diagnose business problems related to designated brands.
- Develop and propose brand strategies and marketing plans for designated brands
- Work closely with all relevant Media people to integrate media mix plans.
- Orientation and cash case work for ABM according to specific KPI, ensuring the implementation of KPI of ABM
* Benefit package:
- Net Salary: Your take-home pay after deductions.
- 13th Month Salary & KPI Bonus - 12 days of annual leave
- Healthcare: Extra health coverage beyond the basic.
- Opportunities for professional development.
- Supportive and employee-centric work environment.
- Engagement Activities: Activities to enhance employee engagement and team spirit.
Yêu Cầu Công Việc
Capabilities:
- Bachelor’s degree.
- At least 5 years’ experience in Marketing.
- Creative, mind-set, Management skills.
- Ability to work under high pressure and meet deadline.
- Willing to learn and adapt quickly to new environment.
- Excellent English, Microsoft Office proficiency.
- Good communication and negotiation.
- Good at planning, deploying, tracking, and evaluation.
- Having experience in Brand Marketing is a plus.
- Enthusiastic, proactive, eager to learn at work.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Bánh Bảo Ngọc - thương hiệu đã rất quen thuộc, gần gũi với người dân Hà Thành không chỉ đơn giản là xuất hiện đầu tiên trên thị trường bánh ngọt từ những năm 1986 mà còn gắn bó với thực khách qua hương vị đặc trưng của thương hiệu này mang lại.
Bảo Ngọc luôn tâm niệm mang đến cho khách hàng những sản phẩm với lợi ích cao nhất dựa trên 3 tiêu chí: Sử dụng tốt nguyên liệu tự nhiên, tốt cho sức khỏe; Phát triển, cải tiến sản phẩm liên tục đáp ứng nhu cầu dinh dưỡng của người tiêu dùng và áp dụng công nghệ sản xuất hiện đại, quản lý chất lượng chặt chẽ đảm bảo mang đến những sản phẩm chất lượng.
Nhằm phát triển Bảo Ngọc trở thành tập đoàn đa quốc gia với nhiều công ty thành viên hoạt động trong lĩnh vực nuôi trồng, chế biến thực phẩm, đồ uống và thương mại xuất nhập khẩu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
Sứ mệnh của chúng tôi: Sản xuất thực phẩm có hàm lượng dinh dưỡng cao, tươi, tiêu dùng nhanh; Nhập khẩu và phân phối thực phẩm từ các quốc gia phát triển và Xuất khẩu nông sản, thưc phẩm là đặc sản vùng miền của Việt Nam.