Mô tả công việc
Provide information about suppliers to superiors for review and approval.
Store all information about suppliers in accordance with company regulations.
Regularly monitor and evaluate the performance of suppliers..
Negotiate prices, delivery terms and other terms of contracts with suppliers.
Resolve problems arising during the purchasing process.
Identify the requirements for quantity, type of goods, and prepare proposals for advance purchase.
Check the relevant documents and ensure that they are accurate and complete..
Coordinate with the warehouse to track and manage inventory, ensuring that the company has enough goods to meet customer demand.
Perform other tasks as required by the supervisor.
Yêu cầu công việc
Experience: At least 1 year at the same position
Qualities:
Good negotiation skills
Problem solving and decision making
Ensure that the budget is not exceeded
Have good communication skills in English.
Management skill, reporting skill, good at Microsoft Excel/ Work
Good presentation and communication skills.
Quyền lợi được hưởng
• 17 annual leave days per year.
• Private healthcare insurance.
• And all additional benefits, rights, and allowances as per the Vietnamese Labor Code.
Là một trong những công ty đứng đầu cả nước về CỬA KÉO - CỬA CUỐN, mang trong mình sứ mệnh tạo lập uy tín và thành công cho khách hàng thông qua việc đưa ra thị trường những sản phẩm với chất lượng tuyệt hảo, đúng tiêu chuẩn, đồng thời, phục vụ khách hàng với chính sách bán hàng hiệu quả, dịch vụ nhanh chóng và tiện lợi.
Nextgo là một trong những Doanh nghiệp hàng đầu Việt Nam về lĩnh vực Cửa Cuốn - Cửa Kéo phục vụ cho hơn 200.000 kháchh hàng trong và ngoài nước.
Là đơn vị tiên phong nhất trong ngành nghề trong việc cho ra những mẫu mã sản phẩm đa dạng về màu sắc, độc đáo về kiểu dáng và bền bỉ khi vận hành.
Với mong muốn chinh phục những đỉnh cao hơn nữa trong ngành CỬA CUỐN - CỬA KÉO, chúng tôi mong muốn được cộng tác với những tài năng trẻ cùng đồng hành xây dựng công ty ngày một lớn mạnh.