Việc làm DỊCH VỤ DI ĐỘNG THẾ HỆ MỚI

Cập nhật 21/11/2024 09:06
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ DI ĐỘNG THẾ HỆ MỚI
Project Manager
DỊCH VỤ DI ĐỘNG THẾ HỆ MỚI
47 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 31/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Key Responsibilities:

Project Management & Coordination:

  • Lead the Project, ensuring clear communication between all stakeholders, including sales, technical support, production, and training teams.
  • Coordinate with the Technical Coordinator to address technical bugs and new feature requests, ensuring issues are correctly tracked and resolved.
  • Oversee the work of production and sales teams to update and maintain the experience library of new platform.
  • Monitor the integration between different platform of Easia travel.

Technical Follow-Up:

  • Evaluate and identify whether technical issues reported by sales teams are user errors, real bugs, or missing features.
  • Design and manage the process for reporting bugs and feature requests
  • Work closely with the Easia Technical Coordinator and project team to ensure timely resolution of technical issues.

Production & Content Management:

  • Collaborate with Production Leader to monitor and update the production content across all destinations.
  • Oversee the tracking and implementation of New Experience Requests and Experience Modifications
  • Ensure consistency of content across destinations

Client Onboarding & Support:

  • Develop and implement a clear Client Onboarding Procedure, including a Client Onboarding Request Form and detailed workflow
  • Prepare checklists for sales teams to ensure all necessary steps are completed before onboarding new clients.
  • Create and send template emails to announce the onboarding and activation of new client accounts.
  • Maintain client relationships by ensuring ongoing support and regular communication for training and feedback.

Training & Communication:

  • Ensure that internal teams (sales, production, reservation, contracting, project Team) and external stakeholders (hotels, suppliers) receive proper training on the new platform.
  • Collect feedback from internal and external users to continuously improve the platform's performance and user experience.
  • Consulting and validate guideline for internal process relate to new platform.

Reporting & Documentation:

  • Ensure that all technical and production activities align with the overall business objectives and timeline.
  • Monthly meeting with Country Directors and General director.
  • Monthly update of the department report to Country Directors.

Manage the project team

  • Manage project team in Vietnam

+ Weekly meeting with Team.

+ Review the workload of Vietnam team

+ Assign tasks to Vietnam team

+ Evaluate staff performance of the each member in Vietnam Team

  • Supervise the project Team in other Destination (Thailand, Laos, Cambodia)

Yêu Cầu Công Việc

Key Skills:

  • Strong project management skills, preferably with experience in software implementation or technical products.
  • Excellent communication and coordination abilities across multiple teams and stakeholders.
  • Experience with project management tools.
  • Strong understanding of travel industry operations, especially in tour and product management.
  • Problem-solving skills and a proactive approach to technical issues.

Qualifications:

  • Bachelor’s degree in Project Management, IT or a related field.
  • Experience in project management within the travel industry or software development.

Địa điểm làm việc

Hà Nội
33B Phạm Ngũ Lão, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ DI ĐỘNG THẾ HỆ MỚI
DỊCH VỤ DI ĐỘNG THẾ HỆ MỚI Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Công ty cổ phần Dịch vụ di động Thế hệ mới (NMS) chuyên cung cấp giải pháp công nghệ cao cho khách hàng chính phủ, viễn thông, giáo dục, ngân hàng, giải pháp chuyển đổi số cho doanh nghiệp,… ở các dịch vụ: gia công phần mềm

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2009

Mission

Với đội ngũ kỹ sư phần mềm, kỹ sư hệ thống, nhân viên tổng đài có nhiều năm kinh nghiệm, chuyên môn xuất sắc; chúng tôi luôn nỗ lực để tạo ra những sản phẩm công nghệ mang tính sáng tạo có chất lượng tốt, đồng hành và chắp cánh cho sự phát triển của khách hàng.

 

Những nghề phổ biến tại DỊCH VỤ DI ĐỘNG THẾ HỆ MỚI

Bạn làm việc tại DỊCH VỤ DI ĐỘNG THẾ HỆ MỚI? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DỊCH VỤ DI ĐỘNG THẾ HỆ MỚI

DỊCH VỤ DI ĐỘNG THẾ HỆ MỚI

Click để đánh giá