Mô tả công việc
• Prepare employees’ payroll calculation by the end of each month using payroll software
• Ensure wages and tax withholdings comply with regulations
• Do monthly and yearly Tax report
• In charge all of tasks related Social, Health and Unemployment Insurance, sick leave claim, premier health insurance
• Maintaining accurate records of payroll documentation and transactions
• Ensuring compliance with relevant labor laws and internal policies
• To assist Cluster Human Resources Manager in the development of human resources policies, procedures guidance as required.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary and benefits package.
- Insurance: In addition to health insurance, social insurance, unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
- 13th month salary, and holidays.
Yêu cầu công việc
• Familiarity with payroll software and MS Office (especially Excel)
• Outstanding organizational and time management skills
• Excellent communication and interpersonal abilities
Yêu cầu hồ sơ
KIndly send your CV via Hotel Job, or contact Ms. Minh Phan: 0905 100 811
Công Ty CP Dịch Vụ Quản Lý Bất Động Sản Independent, Chúng tôi thuộc nhóm Công ty dịch vụ quản lý Bất động sản hàng đầu tại Việt Nam. Hơn 50% khách hàng của chúng tôi là các dự án tại khu đô thị cao cấp Phú Mỹ Hưng. Tòa nhà The Panorama – Phú Mỹ Hưng do IPS quản lý vinh hạnh là 1 trong 6 nhà chung cư quản lý vận hành tốt nhất TPHCM do Sở xây dựng bầu chọn năm 2018
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành