Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Create, manage analyze and increase performance of digital paid media campaign in accordance with marketing & communication strategy.
· Create & align SEO strategies for websites & manage SEO performance and create new value for business. Identify user trends and insights, and optimize spend and performance based on the insights.
· Conduct websites, digital assets and marketing channels performance analysis with proposals for further growth. Utilize strong analytical capacity to evaluate end-to-end customer experience across multiple channels and customer touch points, instrument’s conversion points and optimize user funnels.
· Implement market research about marketing trends, user demands change and competitor analysis to explore applicable user growth marketing opportunities and diversified user growth channels/model.
· Develops, and executes communications plan in alignment with brand/ product goals.
· Work closely and collaborate with cross-functional teams to deliver promotion campaigns on Website, MiniApp for key customers.
· Cooperate with external marketing agencies and/or internal partners to achieve business/ campaign objectives
· Project management including planning, execution, data monitoring & analysis
· Manage Budget of project
Yêu Cầu Công Việc
Experience
· Demonstrable experience managing SEO, SEM, marketing database, email, paid media campaign. Familiarity with B2B and B2C advertising and communication campaign.
· Experience working with data sets, CRM or CDP is a plus.
· Experience in developing & optimizing landing pages, website, digital asset and user funnels
· Proven work experience in Digital & Social Media Marketing (2-3 years). Strong knowlege of Social Media management including Facebook, TikTok, Zalo, etc.
Required Skills/ Abilities
· Have a solid foundation and experience working with website analytics tools. Hands-on experience with web content management tools
· Strong analytical skills and data-driven thinking
· Have attention to detail & Can plan in advance, but also quickly adapt new requirements
· Good in presentation skill. Basically communicate in English
· Able to work under high pressure
· Bachelor degree in Marketing, Business Administration…
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY CỔ PHẦN DU LỊCH VĂN HÓA SUỐI TIÊN phôi thai là một lâm trại nuôi trăn và sản xuất hàng thủ công mỹ nghệ do ông Đinh Văn Vui – một người con quê hương Sóc Trăng bắt đầu xây dựng vào năm 1987. Lâm trại lúc đầu chỉ có 6.600 m2 đất hoang, có một con suối chảy qua với huyền thoại 7 cô gái đồng trinh cùng tuổi Rồng quy tiên tại dòng suối nên dân trong vùng gọi là Suối Tiên. Đầu năm 1992, dự án xây dựng khu Du Lịch Văn Hóa Suối Tiên được hình thành, các hạng mục công trình lần lượt ra đời. Ngày 02 tháng 09 năm 1995, nhân dịp kỷ niệm Quốc khánh nước CHXHCN Việt Nam, Du Lịch Văn Hóa Suối Tiên chính thức mở cửa đón du khách từ mọi miền đất nước.
Review DU LỊCH VĂN HÓA SUỐI TIÊN
Học hỏi cách tư duy công việc, kế hoạch, phải làm việc chủ nhật và ngày tết (ID)
Quy định công ty khắt khe, môi trường làm việc không sáng tạo (ID)