- Lead Generation through market research
- Continuous cold calling of prospective corporate clients (e.g. Ecommerce Sellers)
- Arrange sales meetings with prospective corporate clients
- Identifies service improvements or new services by remaining current on industry trends, market activities, and competitors.
- Prepares reports by collecting, analyzing, and summarizing information.
- Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.
- Closing sales and maintaining relationships with clients by providing support, information, and guidance; researching and recommending new opportunities; recommending profit and service improvements.
- Managing and monitoring of day-to-day relationships and communications with key clientele
- Closely work with management and other departments to assist in market assessment efforts and provide on-the-ground insights
- Responsible for owning the financial targets and measurements in the country.
- Work alongside the business in the areas of strategy, sales operations and financial goals of the department.
- Financial Targets including Revenue, Profitability
- Sales Targets including FTB, FTS, Pipeline velocity, Sales funnel management, ASP
- Support commercial areas as and when required alongside the business to ensure overall project success and acceptance of the stakeholders.
- Over 3 years of experience in business management/sales in Logistics/ Express/ FMCG fields
- Bachelor’s Degree
- Must be goal driven and results oriented as portion of salary will be commission based
- Outgoing and persuasive personality
- Strong negotiation skills to close sales
- Strong existing working relationships with clients
- Proficiency in Microsoft Office suite and a good comfort level using enterprise software.
- English Language
- Competitive income compared to the market
- Paid social insurance based on full salary
- 12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
- High-class AON Health Insurance for manager level.
- Year End Party, annual Townhall Ceremony
- Annual company trip
- Attractive team-building activities, regular internal activities
- Provide laptop for employees
- Participate in internal training courses: online/offline
- Opportunities to promote to higher positions: Senior Manager, etc.
- Senior leaders are open-minded, respectful, and ready to facilitate personal growth
- Young and dynamic working environment
- The scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities thoughout the country.
Công ty Cổ phần Dược phẩm Hà Tây tiền thân là Xí nghiệp Dược phẩm Hà Tây được thành lập năm 1965. Năm 1985, Xí nghiệp Dược phẩm Hà Tây sáp nhập với Công ty Dược phẩm Hà Tây và Công ty Dược liệu Hòa Bình thành Xí nghiệp liên hợp Dược Hà Sơn Bình. Năm 1991, Xí nghiệp liên hợp Dược Hà Sơn Bình chia thành Công ty Dược phẩm Hà Tây và Công ty Dược phẩm Hòa Bình. Năm 2000, Công ty Dược phẩm Hà Tây được chuyển đổi thành Công ty Cổ phần Dược phẩm Hà Tây theo quyết định số 1911/QĐ-UB ngày 21/12/2000 của Ủy ban nhân dân tỉnh Hà Tây, vốn điều lệ 8.410.800.000 đồng. Từ khi cổ phần hóa đến nay công ty đã có 3 lần tăng vốn điều lệ. Căn cứ theo giấy chứng nhận đăng ký kinh doanh số 0303000015 đăng ký lần đầu ngày 10/01/2001, đăng ký thay đổi lần thứ 06 ngày 08/04/2008, vốn điều lệ của công ty tăng lên 41.226.020.000 đồng, lấy tên giao dịch là HATAPHAR. Chức năng nhiệm vụ chủ yếu của công ty là: Sản xuất, Kinh doanh, Xuất nhập khẩu thuốc chữa bệnh, hoá chất nguyên liệu làm thuốc, dược liệu và trang thiết bị dụng cụ y tế. Với kinh nghiệm hơn 50 năm trưởng thành, HATAPHAR luôn là đơn vị hoàn thành tốt nhiệm vụ sản xuất kinh doanh và các chỉ tiêu nộp ngân sách đề ra, có tốc độ tăng trưởng cao liên tục trong 10 năm lại đây.
Review Dược Phẩm Hà Tây
Thu nhập theo năng lực, được hưởng các phúc lợi và chế độ rất tốt, công ty có tiếng, uy tín trong ngành (FB)