- Be responsible for key performance indicators of Customer service (CS) Operations.
- Be responsible for inbound customer contacts and follow backlogs movement.
- Manage daily CS operations (BPO) and ensure their performance reaches the targets of productivity, accuracy, response times, resolution rates, and customer satisfaction scores.
- Identify opportunities for process improvements to enhance customer satisfaction and operational efficiency.
- Manage & Monitor CS performance (OKRs, E2E flow performance, stakeholders performance)
- Assist team leader in other tasks assigned.
- Minimum 4-5 years working in a fast-paced environment; preferably experience in e-commerce / tech-startup or relevant industries
- Minimum of 2 years of proven experience in a relevant position which manages project >10 agents.
- High level of critical thinking, attention to details & numerical skill to keep track of performance & generate reports to top management.
- Strong presentation and interpersonal skills
- High collaboration with all departments, open-minded & flexible align process with counterparts from other functions.
- Excellent time management and organizational skills.
- Good communications skill, fluent in speaking & writing English.
Công ty Cổ phần Dược phẩm Meracine (tên cũ: Công ty Cổ phần Dược phẩm Việt Đức) thành lập từ năm 2006, trải qua hơn 16 năm kinh doanh trong lĩnh vực Dược phẩm, Thực phẩm bảo vệ sức khỏe, mỹ phẩm Công ty đã có hệ thống phân phối tại 63 tỉnh thành trên toàn quốc với hàng chục nghìn khách hàng gắn bó.
Hiện nay, Dược Meracine đang phân phối trên 100 mặt hàng trong đó có nhiều sản phẩm uy tín, đứng vững nhiều năm trên thị trường và được đông đảo người tiêu dùng đón nhận như: Bio-acimin, dầu gội Jasunny, TĐ Care, Phụ huyết khang, Xích Thố Vương, Pre IQ, Smoovy….và đã phát triển thành công 01 nhà máy sản xuất với trang thiết bị hiện đại đạt tiêu chuẩn GMP-WHO, GLP, GSP.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Meracine không ngừng nghiên cứu, nâng tầm quản trị sản xuất để cộng đồng được tiếp cận các sản phẩm thuốc, thực phẩm bảo vệ sức khỏe, mỹ phẩm và thiết bị y tế có chất lượng cao, an toàn, hiệu quả với giá thành hợp lý