CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC TÂM DƯỢC

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Y tế / Chăm sóc sức khỏe
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC TÂM DƯỢC

Buôn bán/ Kinh doanh
Chăm sóc sức khỏe
Marketing/ Truyền thông
Hành chính
Dịch vụ khách hàng
Tài chính - Kế toán
Giáo dục
Nghệ thuật - Thiết kế
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC TÂM DƯỢC

Cập nhật 13/03/2025 18:00
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC TÂM DƯỢC
Club Service Agent - Nhân Viên Lễ Tân Khu Vực Club
CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC TÂM DƯỢC
88 việc làm 13 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

WHAT’S THE JOB: Responsible for welcoming guests, handling their complaint and queries, ensuring guest satisfaction, making their stay as comfortable and enjoyable as possible. Room checking and implements all the activities of the department in order to achieve guest’ satisfaction.


YOUR DAY-TO-DAY

  • Keeps a visible and active presence in the Lobby asking all guests and visitors if they require assistance.
  • Maintain friendly rapport, courtesy and politeness with guests in order to ensure their goodwill and repeat business
  • Welcomes, greets and escorts all arriving guests when possible to their located rooms wherein a personalized check-in is to be facilitated
  • Serve welcome drink for all arrival guests
  • Review daily VIP arrivals to check room allocations, amenities and special requests
  • Preview VIP’ next day arrivals, ensuring that those with special requests and those accorded special status by hotel are highlight to Management and necessary related functions are actions
  • Prepare requisitions for amenities on a timely basis
  • Prepare and checking all VIP key card holder, room, registration card, etc
  • Ensure IHG Rewards Club members consistently receive all benefits, repeat guests and other VIP’s receive special recognition and personalized service
  • Liaise with other departments and necessary outside contracts to ensure excellent service delivery
  • Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes whenever possible
  • Aware and familiar with measures and procedures to follow during emergency situations
  • Be totally familiar with room amenities, layout, rate structure, outlets (e.g. promotions, banquet, function, party etc.)
  • Promote resort sales and in-house facilities
  • Handles guest’s complaint or requests and liaise with the department concerned to ensure immediate follow up
  • Bid farewell to departure guests
  • Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
  • Be a friendly face and helping hand to our guests
  • Look smart – wear your uniform with pride
  • Other ad-hoc duties – unexpected moments when we have to pull together to get a task done
  • May assist with other duties as assigned by management

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary
  • Service charge
  • Social Insurance as law
  • Bao Viet Health insurance for personal and family
  • 24/7 Accident Insurance
  • Rest & Relaxation Allowance
  • Relocation assistance
  • Repatriation allowance
  • Home Leave allowance
  • Housing, uniform, meal, and transportation are provided by the resort

Yêu cầu công việc

1. Education: High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

2. Service years in the field: 1 year experience in guest/customer service, or an equivalent combination of education and experience.

3. Knowledge and skills: Strong communication skills when interacting with others; demonstrated ability to effectively interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company./ Proficient in the use of Microsoft Office and Guest Services related System

4. Language: English and Vietnamese

Yêu cầu hồ sơ

  • Resume in English with professional photo
  • Certificates related to applied position
  • Phone: 02973 97 8888 (EXT: 8241) 0919 065 846/ 091 909 6325

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC TÂM DƯỢC
CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC TÂM DƯỢC Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
57 Lê Đại, Phường Phú Thọ Hoà, Quận Tân Phú, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC TÂM DƯỢC được hình thành từ năm 2013, bắt đầu từ một ý nghĩ đem lại cho mọi người một sản phẩm dược chất lượng. Từ tâm niệm đúng người, đúng bệnh, đúng thuốc. Và hơn thế nữa, Công Ty Tâm Dược ngày càng phát triển và vươn lên.

Năm 2021 cột mốc quan trọng trong quá trình lịch sử của Tâm Dược. Công ty bước lên một tầm cao mới và khẳng định vị trí và thương hiệu sau 9 năm hành động và đồng hành cùng 20.000 khách hàng trên khắp cả nước.Quãng đường đó chính là thời gian để chúng tôi khẳng định lại cam kết của mình “Sản phẩm tốt là xương sống của mục tiêu “Chăm sức khoẻ - Xây hạnh phúc”.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC TÂM DƯỢC

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC TÂM DƯỢC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC TÂM DƯỢC

CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC TÂM DƯỢC

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo