Các phòng ban đang tuyển dụng tại SMARTLOG

Vận tải
Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
Hành chính
Quản lý sản phẩm & dự án
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin

Việc làm SMARTLOG

Cập nhật 30/12/2024 17:18
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI PHÁP CHUỖI CUNG ỨNG SMARTLOG
[Da Nang, Viet Nam] Technical Support Engineer
SMARTLOG 2.7★
6 đánh giá 30 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Job Description

We are looking for several engineers to provide world-class support to a US based software application company. We have openings for engineers with various levels of experience, so this is a great opportunity for growth.


The Technical Support is responsible for troubleshooting, replicating, and analyzing issues reported by customers.. This role requires excellent communication skills, a customer-centric mindset, and the ability to troubleshoot and resolve customer inquiries effectively.

Successful candidates will have good English communication skills (reading, writing and speaking), interested in working closely with customers located throughout the US, have the following skills.

Job Requirements

  • Very good in English communication.
  • Work closely with sales, technical support, and other departments to resolve customer concerns efficiently. Troubleshoot and resolve customer issues or escalate them to the appropriate team when necessary.
  • Strong problem-solving and conflict-resolution abilities.
  • Organizational skills and attention to detail.
  • Multitasking ability in a fast-paced environment.
  • Strong sense of curiosity and the ability to quickly & eagerly learn the inner workings of applications are musts.
  • Understanding and usage of incident management systems such as Zoho Desk as well as project management tools such as TargetProcess.
  • Have knowledge of API testing, database technology such as SQL Server and MySQL.
  • Understand the testing process, can write test cases (especially write clear test steps when logging a customer's bug so the QA and development team can reproduce the bug easily)
  • Respond promptly to customer inquiries via call, chat. 
  • Handle customer complaints with empathy and professionalism, ensuring satisfactory resolution. 

Work Place: Da Nang.

Benefits and Incentives

  • Competitive Salary: Attractive and highly competitive salary packages.
  • Healthcare: Premium healthcare insurance with annual check-ups at top-tier hospitals.
  • Performance Bonuses: Annual performance reviews with substantial bonuses and salary increases.
  • Onsite Opportunities: Opportunities to work onsite in Silicon Valley and other locations.
  • Additional Salary: 13th-month salary bonus.
  • Holiday Bonuses: Bonuses for Vietnamese public holidays, special holidays, and personal occasions (e.g., birthdays, newborn baby, marriage, bereavement, sickness).
  • Overtime Compensation: Payment for overtime work.
  • Remote Work: Work-from-home policy with 30 days per year.
  • Tech Support: Personal laptop and monitor support.
  • Company Events: Exciting company trips, team-building activities, New Year parties, sports activities, and monthly birthday celebrations with finger food.
  • Referral Bonus: Incentives for successful employee referrals.
  • Paid Leave: 12 days of fully paid annual leave.
  • Collaborative Environment: Work in a collaborative, innovative, and supportive environment to make an impact in the security industry.
  • Language Skills: Opportunities to speak English with clients.

  • Khu vực
    Báo cáo

    Quy mô:
    1.000 - 5.000 nhân viên
    Địa điểm:

    Smartlog đồng hành cùng doanh nghiệp Việt Nam xây dựng mạng lưới logistics trở thành một hệ sinh thái mà các doanh nghiệp có thể chia sẻ, tối ưu hóa nguồn lực cũng như nâng cao năng lực cạnh tranh. Chúng tôi không ngừng đổi mới về công nghệ và giải pháp để doanh nghiệp Việt Nam có thể cạnh tranh ở tầm khu vực, trước nhất là ngay tại “sân nhà” Việt Nam. Startup Việt Nam tiên phong về phát triển các giải pháp công nghệ thông tin phục vụ cho hoạt động vận hành logistics.

    Chính sách bảo hiểm

    • Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)

    Các hoạt động ngoại khóa

    • Hoạt động xã hội 
    • Dã ngoại, team building theo quý
    • Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
    • Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;

    Lịch sử thành lập

    • Được thành lập năm 2015

    Mission

    Tham gia, cung cấp và nâng cao hiệu quả cho tất cả các bên liên quan trong chuỗi cung ứng bằng việc tận dụng công nghệ, con người và tài sản.


    Review SMARTLOG

    2.7
    6 review

    13/10/2024
    IT Officer tại Hồ Chí Minh

    Team trẻ nên môi trường làm việc thoải mái, không bị soi mói kiểu nhà nước, các bạn trong team mình khá hòa đồng với nhau

    01/02/2023
    Nhân viên/ Officer tại Hồ Chí Minh

    Công việc phù hợp với bản thân mình, được làm và được thử nhiều task mới, được thoải mái đề xuất các ý tưởng )(rv)

    03/02/2023
    Nhân viên/ Officer tại Hồ Chí Minh

    Nhìn lại thì khi trải qua giai đoạn khó khăn, việc chậm tiền làm cho mình làm việc cũng ý thức hơn, khôn ngoan hơn trong việc lựa chọn, cày dự án, bản thân khi vô dự án, thấy có ý chí rất cao là phải win deal, phải thu tiền(rv)

    Những nghề phổ biến tại SMARTLOG

    Bạn làm việc tại SMARTLOG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

    Logo SMARTLOG

    SMARTLOG

    Click để đánh giá