Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Translate business strategy into product strategy and define annual product roadmap.
- Manage product profitability and commercial success. Analyze sales data and identify areas for improvement in product assortment, pricing, and promotion.
- Track and analyze category performance against key indicators, and provide recommendations for improvement
- Conduct market research and competitor analysis to identify trends and opportunities for growth, maintain a deep understanding of the luxury consumer and their buying habits.
- Manage all aspects of in-life products, including customer feedback, requirements, and issues.
- Develop compelling product training content that is informative, engaging, to ensure effective brand storytelling and product knowledge.
Yêu Cầu Công Việc
- University degree in Economics, Business Administration, International Business (MBA is a plus).
- At least 3 years of experience in Product Management, Category management, buying. Experience within the fashion sector or luxury brands is a strong plus.
- An entrepreneurial spirit and strategic thinking ability.
- A deep understanding of and empathy for customers' needs and preferences.
- Well-developed business acumen to understand and navigate market dynamics.
- Proficiency in managing relationships with various stakeholders.
- Excellent communication skills, both verbally and in writing
- Detail – oriented
- Fluent in English
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
SAGOMED được biết đến là một trong những doanh nghiệp dẫn đầu tại Việt Nam chuyên cung cấp các giải pháp kỹ thuật hiện đại, chuyên sâu, hoàn chỉnh và trọn gói trong các lĩnh vực sau: Hệ thống khí y tế trung tâm, Hệ thống khí sạch áp lực dương, Nội thất phòng mổ, thiết bị phòng mổ, ICU, hệ thống báo gọi y tá… cho các dự án đầu tư xây dựng mới hay cải tạo Bệnh viện đạt các tiêu chuẩn quốc gia và tiêu chuẩn quốc tế.
SAGOMED là một trong 115 doanh nghiệp trong cả nước và là doanh nghiệp duy nhất hoạt động trong lĩnh vực y tế đạt chứng nhận Thương hiệu hàng đầu Việt Nam năm 2014 do tổ chức quốc tế Global GTA (UK) phối hợp với Viện nghiên cứu kinh tế Việt Nam - Trung tâm nghiên cứu người tiêu dùng Việt Nam đánh giá độc lập dưới sự giám sát khắt khe của tổ chức InterConfirmity (Đức).
SAGOMED luôn đề cao nhân tài, phù hợp với văn hóa, giá trị cốt lõi của doanh nghiệp để cùng nhau xây dựng doanh nghiệp tốt nhất, phục vụ cho sự phát triển của nền y tế Việt Nam.