Mô tả công việc
OPERATIONS
Comply with the customer service strategy, efficiently managing all guest requests and committing to achieve total guest satisfaction.
Ensure the customer experience, personalising their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
Inform and offer customers services and products according to their preferences, both in the hotel and in the destination, applying upselling and cross-selling techniques to optimise the hotel's extra revenues.
Manage customer incidents, following the established protocols.
Comply with the attributes, standards and manuals applicable to their department.
Efficiently use the different customer experience management tools. Be aware of the Voice of the Customer results, complying with the defined improvement plans.
Comply with the Sensory Architecture defined for their area.
Verify material orders following the set product guidelines, for better optimisation of economic resources.
HEALTH & SAFETY/ HEALTHY WORKPLACE
Be knowledgeable of the hotel’s evacuation plan.
Be knowledgeable of the personal protective equipment and use it correctly.
Be knowledgeable of the methods, work procedures and risks inherent to their activity.
Assume the responsibilities assigned in the Occupational Health and Safety Management System Manual.
Quyền lợi được hưởng
Mức lương cạnh tranh / Competitive salary
Tham gia bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế theo mức lương hợp đồng / Participating in social insurance, health insurance at the contracted salary
Thưởng lương tháng 13 theo chính sách của công ty / 13th month salary bonus according to the company's policy
Tham gia các hoạt động gắn kết đội nhóm định kỳ / Participate in periodic team bonding activities
Phát triển sự nghiệp trong môi trường làm việc quốc tế, năng động và chuyên nghiệp / To develop a career in a dynamic and professional international working environment
Yêu cầu công việc
- College Degree or above
- Vietnamese - Excellent level, written & spoken
- English - Good level, written & spoken
- Ability in other foreign language is a plus
- 1 year in the hospitality industry in a similar position in a 5 star, deluxe hotel.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty CP Nhà Phương Nam Việt Nam ( Southern Homes Vietnam) - một trong những Công ty có bề dày kinh nhiệm về hoạt động động trong việc phân phối dự án bất động sản cao cấp Vinhomes, Vinpearl cùng các thương hiệu nổi tiếng khác trên thị trường: Phú Mỹ Hưng, An Gia, Himlam land, Keppel Land, Khang An, Khang Điền…
Nhằm phát huy hơn nữa những thế mạnh mà Công ty đang có cùng việc đưa sản phẩm bất động sản cao cấp vào phục vụ nhu sở hữu sản phẩm bất động sản của khách hàng cũng không ngoài mục đích mà chúng tôi muốn mang đến cho các bạn trẻ cơ hội làm việc trong môi trường chuyên nghiệp, nâng cao kỹ năng cần thiết cho công việc, thể hiện bản lĩnh, chí tuệ và những giá trị cuộc sống mà không ai khác chính bạn là người xứng đáng được hưởng.
Vì những lẽ đó chúng tôi quyết định mở rộng và phát triển, Công ty CP Nhà Phương Nam Việt nam cần thêm nhân sự cho hoạt động của mình. Bạn tự tin là ứng viên đầy tiềm năng và nhiệt huyết, hãy nộp hồ sơ cho chúng