Phát triển Hùng Hậu - HungHau Holdings ★ 3.0

Hồ Chí Minh
1.000 - 5.000 nhân viên
Nông nghiệp
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Phát triển Hùng Hậu - HungHau Holdings

Buôn bán/ Kinh doanh
Xây dựng
Quản lý sản phẩm & dự án
Giáo dục

Việc làm Phát triển Hùng Hậu - HungHau Holdings

Cập nhật 28/02/2025 23:00
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN PHÁT TRIỂN HÙNG HẬU
Supply Chain Digital Ba (Management Level)
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 15/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Digital Business Analyst play a crucial role in identifying opportunities for digital transformation and process improvement. This role will work closely with stakeholders to gather requirements, analyze data, and develop strategies that enhance the efficiency and effectiveness of digital systems and platforms.


Your role & responsibilities

Requirements Gathering



  • Collaborate with stakeholders to elicit and document business requirements for digital projects and initiatives.


Data Analysis



  • Analyze digital data, including web analytics, user behavior, and system performance, to identify trends and opportunities for improvement.


Process Improvement



  • Evaluate current digital processes and systems, and propose solutions to enhance efficiency and user experience


Project Management



  • Support the planning and execution of digital projects, ensuring alignment with business objectives and timely delivery


Stakeholder Communication



  • Improve the communication between business stakeholders during product requirement & deployment


Testing and Validation



  • Assist in the development of test cases and conduct user acceptance testing (UAT) to ensure solutions meet business requirement


Documentation



  • Create and maintain comprehensive documentation for digital projects, including requirements, design specifications, and process flows.


Market Research



  • Stay current with digital trends and technologies to provide insights and recommendations for innovation and competitive advantage.


Your skills & qualifications

Education



  • Bachelor's degree in Business Administration, Information Technology or a related field. Relevant certifications


Experience



  • Experience with digital transformation initiatives is highly desirable.

  • Experience with supply chain & logistic operation

  • 1-2 year Experience in the high complex project management

  • Experience in project of supply chain system: ERP, TMS, Microsoft Dynamic 365 is preferable


Benefits for you

    • A diverse and open working culture, where your true identity is celebrated.

    • Multiple career opportunities to rotate within Functions or cross-functions.

    • Your wellbeing will be taken care by our Health & Safety Team since Day 1.

    • Be a part of our sustainability journey in Brewing the Better Vietnam.

    • Performance appraisal twice a year to guarantee constructive feedback

    • Performance bonus (estimated at least 3 months) and 13th month salary bonus

    • Bao Viet Insurance for employees and family

    • Annual leave: 18 days/year

    • Flexible benefit voucher

    • 80% lunch in canteen

    • Annual team building, Town hall, YEP

    • Gift for special holidays and sponsor traveling ticket in Tet Holiday

    • Từ thứ 2 đến thứ 6 (Sáng 8h00-12h00, Chiều 13h00-17h00)

Yêu cầu công việc

SQL, Agile & Scrum, English - Good

Quyền lợi được hưởng


    • A diverse and open working culture, where your true identity is celebrated.

    • Multiple career opportunities to rotate within Functions or cross-functions.

    • Your wellbeing will be taken care by our Health & Safety Team since Day 1.

    • Be a part of our sustainability journey in Brewing the Better Vietnam.

    • Performance appraisal twice a year to guarantee constructive feedback

    • Performance bonus (estimated at least 3 months) and 13th month salary bonus

    • Bao Viet Insurance for employees and family

    • Annual leave: 18 days/year

    • Flexible benefit voucher

    • 80% lunch in canteen

    • Annual team building, Town hall, YEP

    • Gift for special holidays and sponsor traveling ticket in Tet Holiday

    • Từ thứ 2 đến thứ 6 (Sáng 8h00-12h00, Chiều 13h00-17h00)

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN PHÁT TRIỂN HÙNG HẬU
Phát triển Hùng Hậu - HungHau Holdings Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
613 Âu Cơ, P. Phú Trung, Q. Tân Phú

Công ty Cổ phần Phát triển Hùng Hậu (viết tắt là “HungHau Holdings”) được thành lập vào năm 2010, hoạt động ban đầu tập trung ở lĩnh vực Nông nghiệp, Giáo dục và Phân phối.

Với tầm nhìn dài hạn và quan điểm phát triển bền vững, hiện nay, HungHau Holdings tập trung phát triển vào 06 lĩnh vực chiến lược bao gồm:

  • Nông nghiệp (HHA)
  • Công nghiệp (HHB)
  • Công nghệ (HHC)
  • Phân phối (HHD)
  • Giáo dục (HHE)
  • Thực phẩm (HHF)

Review Phát triển Hùng Hậu - HungHau Holdings

3.0
1 review

23/02/2023
Nhân viên/ Officer tại Hồ Chí Minh

Công ty chế độ lương thưởng rõ ràng: 30/4,1/5, 8/3, 20/10, sinh nhật, vv. Sếp dễ thương thoải mái chỉ bảo tận tình không chèn ép nhân viên. (rv)

Những nghề phổ biến tại Phát triển Hùng Hậu - HungHau Holdings

Bạn làm việc tại Phát triển Hùng Hậu - HungHau Holdings? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Phát triển Hùng Hậu - HungHau Holdings

Phát triển Hùng Hậu - HungHau Holdings

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo