Việc làm Ô Tô PTM

Cập nhật 18/09/2024 22:59
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN SẢN XUẤT,THƯƠNG MẠI VÀ DỊCH VỤ Ô TÔ PTM
HR-Admin Executive (07 Months Contract)
Ô Tô PTM
22 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 13/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 22/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
Mô tả Công việc
1. Human Resources
Manage and implement recruitment plan for Hanoi Branch including: search candidate, application screening CVs, interview arrangement and inform to the candidate.
Control and follow up Staff Referral Program
Prepare for new hire on-boarding process :document, equipment, offer letter, conduct induction and orientation programs for new hires.
Work closely with HR HCM team to ensure the administration process from recruitment to the exit of individual employee to be strictly implemented and recorded properly.
Coordinate with HR Recruitment & Training HCM to arrange training activities for Hanoi Branch.
Manage attendant records, annual leave, sick leave of employees.
Support, answer and transfer documents like: Insurance, claim PVI Insurance, Labor contract,...
Assist Manager - Vietnam North Region to promote and strengthen compliance activities .
Employee relation: be a friendly contact point between HR and employees; build up strong relationship and get trust from internal employees.
2. Office Administration
Maintain the company's professional image
Make the all payment request for supplier, make an excel sheet to follow grab cost each month.
Perform general administrative duties including but not limited to ordering stationery, airplane and car booking, managing the use of taxi card, grab taxi & accommodation for business trip, namecard, office cleaning,...
Make sure all resources are ready (buying office tools/ equipment, food and drink...)
Arrange and make plan for company activities/ events such as party, outing/ company trips, year-end party, etc.
Support IT like : manage internet, camera and contact suppplier to solve the problem about network.
Other assignments required by Manager - Vietnam North Region / HRM.
Manage and implement recruitment plan for Hanoi Branch including: search candidate, application screening CVs, interview arrangement and inform to the candidate.
Control and follow up Staff Referral Program
Prepare for new hire on-boarding process :document, equipment, offer letter, conduct induction and orientation programs for new hires.
Work closely with HR HCM team to ensure the administration process from recruitment to the exit of individual employee to be strictly implemented and recorded properly.
Coordinate with HR Recruitment & Training HCM to arrange training activities for Hanoi Branch.
Manage attendant records, annual leave, sick leave of employees.
Support, answer and transfer documents like: Insurance, claim PVI Insurance, Labor contract,...
Assist Manager - Vietnam North Region to promote and strengthen compliance activities .
Employee relation: be a friendly contact point between HR and employees; build up strong relationship and get trust from internal employees.
Maintain the company's professional image
Make the all payment request for supplier, make an excel sheet to follow grab cost each month.
Perform general administrative duties including but not limited to ordering stationery, airplane and car booking, managing the use of taxi card, grab taxi & accommodation for business trip, namecard, office cleaning,...
Make sure all resources are ready (buying office tools/ equipment, food and drink...)
Arrange and make plan for company activities/ events such as party, outing/ company trips, year-end party, etc.
Support IT like : manage internet, camera and contact suppplier to solve the problem about network.
Other assignments required by Manager - Vietnam North Region / HRM.Yêu Cầu Công Việc
College/ university graduate in related majors.
1 - 2 years of working experience in HR and Admin field
Strong organization skills
Effective communication and influencing skills
Strong interpersonal and good presentation skills
Ability to work professionally and under high pressure
Demonstrated a good commitment aptitude, customer oriented, problem solving and judgment skills.
Fair English skills & fully proficient with MS OfficeLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 54 Kinh Dương Vương, Phường 13, Quận 6, TP Hồ Chí Minh

Công ty cổ phần sản xuất, thương mại và dịch vụ ô tô PTM mà tiền thân là Công ty cổ phần khuôn mẫu chính xác và nhựa kỹ thuật PTP được thành lập ngày 9/3/2001, tháng 4/2004 được đổi tên thành Công ty cổ phần khuôn mẫu chính xác và máy CNC và đến ngày 24/2/2011 Công ty được đổi sang tên như hiện nay. Lĩnh vực hoạt động: Đại lý, bán buôn, bán lẻ ô tô và xe có động cơ khác, bán ôtô, xe máy, bán phụ tùng và các bộ phận phụ trợ khác của ôtô xe máy, bảo dưỡng, sửa chữa ô tô.

Những nghề phổ biến tại Ô Tô PTM

Bạn làm việc tại Ô Tô PTM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ô Tô PTM

Ô Tô PTM

Click để đánh giá