Việc làm Ô Tô PTM

Cập nhật 18/09/2024 22:59
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN SẢN XUẤT,THƯƠNG MẠI VÀ DỊCH VỤ Ô TÔ PTM
Hr-Admin Executive (07 Months Contract)
Ô Tô PTM
22 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 19/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/09/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Mô tả công việc

1. Human Resources

  • Manage and implement recruitment plan for Hanoi Branch including: search candidate, application screening CVs, interview arrangement and inform to the candidate.
  • Control and follow up Staff Referral Program
  • Prepare for new hire on-boarding process :document, equipment, offer letter, conduct induction and orientation programs for new hires.
  • Work closely with HR HCM team to ensure the administration process from recruitment to the exit of individual employee to be strictly implemented and recorded properly.
  • Coordinate with HR Recruitment & Training HCM to arrange training activities for Hanoi Branch.
  • Manage attendant records, annual leave, sick leave of employees.
  • Support, answer and transfer documents like: Insurance, claim PVI Insurance, Labor contract,…
  • Assist Manager – Vietnam North Region to promote and strengthen compliance activities .
  • Employee relation: be a friendly contact point between HR and employees; build up strong relationship and get trust from internal employees.

2. Office Administration

  • Maintain the company’s professional image
  • Make the all payment request for supplier, make an excel sheet to follow grab cost each month.
  • Perform general administrative duties including but not limited to ordering stationery, airplane and car booking, managing the use of taxi card, grab taxi & accommodation for business trip, namecard, office cleaning,…
  • Make sure all resources are ready (buying office tools/ equipment, food and drink…)
  • Arrange and make plan for company activities/ events such as party, outing/ company trips, year-end party, etc.
  • Support IT like : manage internet, camera and contact suppplier to solve the problem about network.
  • Other assignments required by Manager – Vietnam North Region / HRM.

Yêu cầu công việc

  • College/ university graduate in related majors.
  • 1 - 2 years of working experience in HR and Admin field
  • Strong organization skills
  • Effective communication and influencing skills
  • Strong interpersonal and good presentation skills
  • Ability to work professionally and under high pressure
  • Demonstrated a good commitment aptitude, customer oriented, problem solving and judgment skills.
  • Fair English skills & fully proficient with MS Office

Quyền lợi được hưởng

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 54 Kinh Dương Vương, Phường 13, Quận 6, TP Hồ Chí Minh

Công ty cổ phần sản xuất, thương mại và dịch vụ ô tô PTM mà tiền thân là Công ty cổ phần khuôn mẫu chính xác và nhựa kỹ thuật PTP được thành lập ngày 9/3/2001, tháng 4/2004 được đổi tên thành Công ty cổ phần khuôn mẫu chính xác và máy CNC và đến ngày 24/2/2011 Công ty được đổi sang tên như hiện nay. Lĩnh vực hoạt động: Đại lý, bán buôn, bán lẻ ô tô và xe có động cơ khác, bán ôtô, xe máy, bán phụ tùng và các bộ phận phụ trợ khác của ôtô xe máy, bảo dưỡng, sửa chữa ô tô.

Những nghề phổ biến tại Ô Tô PTM

Bạn làm việc tại Ô Tô PTM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ô Tô PTM

Ô Tô PTM

Click để đánh giá