Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
This role will focus on both quantity and quality of content which will be planned and scheduled on Fanpage/Website/Mobile App,… to drive reach, engagement, traffic, sales volumes on mobile apps & websites.
Fucntion 1. Social Media
- Have experience in content marketing to increase brand awareness and sales such as social media, inbound marketing on Fanpage, Website / Mobile App / PR &Article
- Writing multiple content for campaigns to increase daily users / reach, sales via content tactics, and activities.
- Analyze insight, and data to find out keypoint that help to improve campaign performance through content activities.
- Managing content calendars and ensuring timely publication of material.
- Monitoring content trends and staying up-to-date with advancements in content technology and platforms.
Function 2. Comnunication:
- Build and develop a community that adapts customer insight at GO! App via Facebook Group, Youtube, Tiktok,…
- Collaborating with design, digital, and other departments to produce high-quality content.
Function 3. Reporting:
- Keep track of all customer insight, customer behavior, and content activities.
- Tracking content performance using analytics tools and reporting findings.
Other tasks:
- Sourcing and managing agencies relating to content marketing such as (Video, Banner, and Brief……)
- Processing administration tasks relating to Content Marketing (Contracts, Payment…)
- Have experience with Content/CMS tools are Fanpage Tools / WordPress / Website Admin,…
Yêu Cầu Công Việc
At least 02 - 03 years of experience in Social Media and Communication.
Education: BA in Marketing, Business Administration, Economics or related majors
Seniority: At least 02 - 03 years of experience in Social Media/Content Marketing/Communication field.
Language: English
Office skills: Microsoft office in advance (Excel)
Attitude: Test and learn spirit. Empowered. Need to be passionate by the mission, adaptability, cooperation effectively with change.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Đại Việt Group được thành lập vào năm 2006 bởi anh Lê Xuân Trường - Thanh niên thuộc thế hệ 8X với mong muốn xây dưng j một kênh thông tin về lĩnh vực bất động sản. Đại Việt khi mới hình thành chỉ vỏn vẹn có 2 nhân sự với số vốn vô cùng ít ỏi. Sau gần 12 năm phát triển, đến nay, CEO Lê Xuân Trường đã xây dựng thành công một Đại Việt Group với những bước tiến vượt bậc, nâng đội ngũ nhân sự hơn 700 nhân sự, xây dựng chi nhánh tại 9 thành phố lớn trên cả nước.
Đại Việt Group được đánh giá cao bởi những ý tưởng mang tính chất đột phá, những bước đi mạnh dạn trong phát triển các sản phẩm công nghệ.