- NEW PRODUCT LAUNCH
- Collect & analyze consumer, market insights / competitors and sales data to define marketing plan to to make recommendations to management
- Develop and lead assigned campaign strategy & planning to achieve business objectives.
- Channel activity planning
- Take responsibilities for assigned product launch in collaboration with online & offline channel, education, demand planning: Promotion scheme (bundle, minisize, GWP/ O+O activities/ POS development)
- Define campaign communication idea is relevant with local customer insights and brand equity
- Take ownership for IMC, A&P of assigned franchises/launches to drive sales & build brand love/equity
- Coordinate with Media, Advocacy, Retail, Education & Merchandising for consumer/retail excellence to achieve outstanding visibility, brand image, key message and service
- DAILY TASK
Trade Maximization
- Collaboratively works with KAMs to create account specific promo plans (display + flyer)
- Manage Category PLV Budget
- BA education document & keep track with Edu team
- Planogram keep track with Merchandising
- At least 2 years of experience in Assistant Brand Manager with FMCG background. Beauty lover is preferred
- Winning spirit & problem-solver.
- Make-it-happen spirit
- Strategic thinking & entrepreneurship
- Flexible & agile
- Detailed-oriented
- High responsibility with can do attitude
- Stakeholder management skills
- Eager to learn, eager to share
Công ty Cổ Phần Tập đoàn Khoáng sản Đầu tư Hưng Thịnh là Doanh nghiệp có nhiều năm hoạt động trong lĩnh vực khoáng sản, đặc biệt là hiểu biết rõ, sâu sắc về khoáng sản Titan tại Bình Thuận. Ngay những năm 2000, chúng tôi đã khai thác, chế biến các sản phẩm tinh quặng: Ilmenite, Rutile, Monazite, Zircon, Leucoxen đáp ứng đầy đủ các yêu cầu về chất lượng của khách hàng trong nước và ngoài nước. Sản phẩm của Hưng Thịnh từ trước đến nay được dùng làm nguyên liệu đầu vào cho nhiều ngành công nghiệp và được sử dùng rộng rãi trong lĩnh vực sản xuất gạch, gốm, sứ, thủy tinh, sơn, luyện kim , que hàn, bột màu và nguyên liệu đa dạng cho nhiều ngành công nghiệp khác. Chiến lược phát triển lâu dài của Công ty là tập trung đầu tư nhà máy chế biến sâu theo quy hoạch của Chính phủ.