Mô tả công việc
JOB SUMMARY
- Assists in carrying out the daily activities of the Human Resource Office including recruitment, total compensation, and training and development.
- Additionally, he/she assists in delivering HR services that meet or exceed the needs of employees and enable business success; as well as ensuring compliance with all applicable laws, regulations and operating procedures.
CORE WORK ACTIVITIES
Assisting in Managing Recruitment and Hiring Process
• Assists in the interviewing and hiring of Human Resource employee team members with the appropriate skills, as needed.
• Assists in establishing and maintains contact with external recruitment sources.
• Attends job fairs and ensures documentation of outreach efforts in accordance with Human Resource Standard Operating Procedures.
• Networks with local organizations (e.g., Hotel Association and peers) to source candidates for current or future openings.
• Assists in monitoring candidate identification and selection process.
• Performs quality control on candidate identification/selection.
Assisting in Administering and Educating Employee Benefits
• Works with the unemployment services provider to respond to unemployment claims; reviews provider reports for accuracy and corrects errors.
• Assists with unemployment claim activity reports.
• Attends unemployment hearings and ensures property is properly represented, as needed.
Assisting in Managing Employee Development
• Assists with departmental orientation program for employees to receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.
• Ensures employees are cross-trained to support successful daily operations.
• Assists with coordination and facilitation of new hire orientation program to generate a positive first impression for employees and emphasize the importance of guest service in company culture.
• Ensures attendance by all new hires and participation of the leadership team in training programs
• Assists with ensuring departmental orientation processes are in place and employees receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
Education and Experience
• High school diploma or GED; 2 years experience in the human resources, management operations, or related professional area.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Human Resources, Business Administration, or related major; no work experience required.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Thành lập năm 2012, với bề dày gần 11 năm kinh nghiệm, OmiGroup đã - đang là lựa chọn tin cậy của nhiều đối tác, tổ chức trong lĩnh vực Y tế số.
Các hệ thống do OmiGroup phát triển sử dụng công nghệ cao, được áp dụng trong các công việc có độ phức tạp như chẩn đoán, xét nghiệm bệnh lý tế bào,…
Ngoài việc cung cấp các sản phẩm dịch vụ công nghệ thông tin, OmiGroup đẩy mạnh nghiệp vụ tư vấn giải pháp, công tác R&D nghiên cứu và tìm ra những giải pháp công nghệ mới, tạo nên sản phẩm mang dấu ấn riêng mình.
OmiGroup là một công ty công nghệ thông tin hoạt động trong lĩnh vực sản xuất và gia công phần mềm cho thị trường Nhật Bản. Với mong muốn vươn lên trở thành một đối tác tin cậy với các công ty Nhật Bản và là đơn vị đi đầu trong việc sản xuất các sản phẩm công nghệ, đem sự sáng tạo của tuối trẻ Việt Nam giới thiệu đến với khách hàng Nhật Bản, Ominext đang từng bước hoàn thiện 3 mũi nhọn: tổ chức quản lý trong công ty - Operation (O), am hiểu nắm bắt thị trường - Market (M) và thực hành sáng tạo - Innovation (I), để tạo ra những giá trị mới trong các sản phẩm công nghệ theo đúng tiêu chí mà cái tên Ominext được tạo ra.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe , BHXH, BHNT.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Được tham gia các buổi party, company trip cùng công ty
Lịch sử thành lập
- Công Ty Cổ Phần Ominext được thành lập năm 2012.
Mission
- Ominext đang từng bước hoàn thiện 3 mũi nhọn: tổ chức quản lý trong công ty – Operation (O), am hiểu nắm bắt thị trường – Market (M) và thực hành sáng tạo – Innovation (I), để tạo ra những giá trị mới trong các sản phẩm công nghệ theo đúng tiêu chí mà cái tên Ominext được tạo ra
Review Omi Group
Nhân viên rất thân thiện , nhận được rất nhiều cơ hội được thử sức ngay cả khi tôi không có bất kỳ kinh nghiệm nào. (id)
Phúc lợi của công ty khá cao và môi trường làm việc hiện đại, làm thêm giờ có mức lương OT, được hỗ trợ thêm tiền ăn tối. (it)
Không học hỏi được gì (RV)