Founded in 2009, Magestore is one of the long-standing technology companies providing Point of Sales (POS) solutions that enhance the in-store sales experience for retail businesses. Positioned as the #1 Magento POS in the world and with a customer-centric strategy, Magestore’s products focus on medium to large customer segments and are currently experiencing significant growth in the number of new customers needing their solutions. Currently, Magestore’s team includes many veteran experts (with over 10 years of experience and numerous Magento certifications) who are looking to find new companions to elevate the product and implement solutions for even larger customers in the future.
What we expect you to perform
Our people are key to achieving our vision and mission, so we would like to get the highest quality via our people. As a result, we expect People & Culture
Assistant to perform below tasks:
1.Talent Acquisition: Recruitment Marketing and Employer Branding
- Supporting recruitment, onboarding, learning, diversity, performance review as well as policy review
2.Employee Experience & Culture Building: Digitalize employee experience and Culture building
- Ability to and a deep commitment to creating environments people can thrive in
- Assisting project manager to optimize team’s procedure to increase the whole team’s efficiency
3.Learning and Talent Development
- Coordinating internal training programs: planning, facilitating and handling all the issues arisen; supporting trainers and trainees to ensure the success of the programs
- Using and continually developing leadership and management skills
- Having an infectious can-do attitude that inspires others and potentially holds FIRE values
Join BSS, if you
- Bachelor’s Degree required, at least 6 months of full-time working experience in any fields
- Good communication and organization skills
- Enthusiastic, enjoy working with people and flexible in resolving conflicts with others
- Computer literacy, especially Microsoft Word/Excel or Google Sheets/docs. MOS certification is a plus
- Candidates with experience in project coordination is also preferred
To be a BSSer, you will have
- Salary: 9-12M. (Review after the first 2 months and every 6 months);
- Seniority bonus, KPI bonus, birthday gift,…
- Build the core people and operational processes to increase the quality
- Be strategic and make data-driven decisions
- Trained by PMP project manager and certified solution specialists;
- Free tea & coffee & borrow books;
- Office with a great view from the 14th, 16th, 18th and 19th floor and creative workplace design (massage chair, PS5…);
- The State statutory holidays and collective activities (team building, picnics, travel…) organized by the Company;
- Monthly in-house coaching and mentor programs;
- Working hours are 5 days/week (Monday to Friday);
- Advancement opportunities are available;
- Other benefits according to the provisions of the Company and the Labor Code.
Thành lập năm 2012, với bề dày gần 11 năm kinh nghiệm, OmiGroup đã - đang là lựa chọn tin cậy của nhiều đối tác, tổ chức trong lĩnh vực Y tế số.
Các hệ thống do OmiGroup phát triển sử dụng công nghệ cao, được áp dụng trong các công việc có độ phức tạp như chẩn đoán, xét nghiệm bệnh lý tế bào,…
Ngoài việc cung cấp các sản phẩm dịch vụ công nghệ thông tin, OmiGroup đẩy mạnh nghiệp vụ tư vấn giải pháp, công tác R&D nghiên cứu và tìm ra những giải pháp công nghệ mới, tạo nên sản phẩm mang dấu ấn riêng mình.
OmiGroup là một công ty công nghệ thông tin hoạt động trong lĩnh vực sản xuất và gia công phần mềm cho thị trường Nhật Bản. Với mong muốn vươn lên trở thành một đối tác tin cậy với các công ty Nhật Bản và là đơn vị đi đầu trong việc sản xuất các sản phẩm công nghệ, đem sự sáng tạo của tuối trẻ Việt Nam giới thiệu đến với khách hàng Nhật Bản, Ominext đang từng bước hoàn thiện 3 mũi nhọn: tổ chức quản lý trong công ty - Operation (O), am hiểu nắm bắt thị trường - Market (M) và thực hành sáng tạo - Innovation (I), để tạo ra những giá trị mới trong các sản phẩm công nghệ theo đúng tiêu chí mà cái tên Ominext được tạo ra.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe , BHXH, BHNT.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Được tham gia các buổi party, company trip cùng công ty
Lịch sử thành lập
- Công Ty Cổ Phần Ominext được thành lập năm 2012.
Mission
- Ominext đang từng bước hoàn thiện 3 mũi nhọn: tổ chức quản lý trong công ty – Operation (O), am hiểu nắm bắt thị trường – Market (M) và thực hành sáng tạo – Innovation (I), để tạo ra những giá trị mới trong các sản phẩm công nghệ theo đúng tiêu chí mà cái tên Ominext được tạo ra
Review Omi Group
Nhân viên rất thân thiện , nhận được rất nhiều cơ hội được thử sức ngay cả khi tôi không có bất kỳ kinh nghiệm nào. (id)
Phúc lợi của công ty khá cao và môi trường làm việc hiện đại, làm thêm giờ có mức lương OT, được hỗ trợ thêm tiền ăn tối. (it)
Không học hỏi được gì (RV)