Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Huu Toan founded in 1982 is a leading generator Original Equipment Manufacturer based in Vietnam. We provide one stop-shop power solution in designing, manufacturing and servicing our power generation equipment. Huu Toan cultivates customer trust by manufacturing world standards products, providing fast services and delivering “wow” customers experience.
We are growing and transforming our business toward next level, so we are looking for you to join and make Huu Toan greater.
Key responsibilities:
1. Bank-related tasks: (30%)
- Prepare and complete necessary documentation and procedures to execute loans, payment orders, foreign exchange transactions, and guarantees.
- Bank account reconciliation: Accurately and promptly record all bank transactions in the accounting books.
2. Payment procedures: (70%)
- Verify payment requests to ensure correctness, compliance with internal policies and rules and in accordance with Tax, Accounting, and other regulations and posting data entries into ERP system.
- Plan and execute payments according to the payment schedule of supplier debts, ensuring compliance with company procedures and policies.
- Account payable reconciliation: Accurately and promptly record all account payable transactions in the accounting books.
- Check and update the monthly VAT input report.
- Assist in monthly closing procedures.
- Storing invoices and accounting documents: Store invoices and accounting documents according to regulations.
- Other tasks as requested by senior accountant or line manager.
Yêu Cầu Công Việc
1. Education: University degree in Accounting, Auditing, Finance, or related fields.
2. Experience: 1-2 years of experience in a similar position.
3. Skills and personal qualities:
- Basic English.
- Be willing to learn and passionate to contribute.
- Teamwork and can-do attitude.
- Be honest, meticulous, pay attention to details, proactive & progressive.
Preference: Experience using ERP systems is preferred.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: 8h - 17h (Mon-Fri)
- Phúc lợi:
- Competitive salary and allowances: mobile, meal, fuel
- 100% salary in probation period
- 14 annual leave days
- Additional health insurance
- A professional and dynamic working environment
- Growth and development opportunities - Lương: Cạnh tranh
Tập đoàn Trung Thủy (TTG) được thành lập vào năm 1985, hoạt động chính trong các lĩnh vực: Bất động sản, Nông nghiệp công nghệ cao, Dịch vụ thương mại, Nhà hàng – Khách sạn, Du lịch... Trong đó, bất động sản được xem là ngành mũi nhọn của công ty. Sau hơn 35 năm hình thành và phát triển, Tập đoàn Trung Thủy đã xây dựng một vị thế vững chắc trên thị trường và là một trong những nhà phát triển bất động sản cao cấp hàng đầu tại Việt Nam.
Với triết lý kinh doanh: "Khách hàng là trọng tâm", Tập đoàn Trung Thủy luôn nỗ lực mang đến những sản phẩm bất động sản chất lượng để kiến tạo những giá trị tương lai.