Mô tả công việc
Support to:
• Maintain general filing systems
• Answer incoming telephone calls and either transfer, redirect or take a message
• Prepare files, reports, correspondence and other relevant business documentation
• Handle general enquiries
• Arrange appointments and meetings
• Take dictation of correspondence as required
• Open and sort mails
• Maintain confidentiality at all times on all matters
• Demonstrate essential overall knowledge of the organization
• Understand the responsibilities of other units and departments and co-operate with them
• Access and use work processing computer packages and keep up to date with enhancements to latest upgrades
• Handle all related jobs in the Department
Yêu cầu công việc
Required Skills –
• Proficient in the use of Microsoft Office
• Ability to type 45 WPM
• Good communications and writing skills
• Tasks and Project Management
Quyền lợi được hưởng
- Uniform & Laundry
- Duty Meals
- Accident Insurance 24/7
- Monthly service Charge (applied for experienced candidates)
- Permanent 6 months contract & Social Insurance (applied for experienced candidates)
- Annual Leave monthly (applied for experienced candidates)
- Annual Health Check
- Participating job training, skill training by international hotel standards.
- Other benefits per Vietnam labor law.
Tập đoàn Trung Thủy (TTG) được thành lập vào năm 1985, hoạt động chính trong các lĩnh vực: Bất động sản, Nông nghiệp công nghệ cao, Dịch vụ thương mại, Nhà hàng – Khách sạn, Du lịch... Trong đó, bất động sản được xem là ngành mũi nhọn của công ty. Sau hơn 35 năm hình thành và phát triển, Tập đoàn Trung Thủy đã xây dựng một vị thế vững chắc trên thị trường và là một trong những nhà phát triển bất động sản cao cấp hàng đầu tại Việt Nam.
Với triết lý kinh doanh: "Khách hàng là trọng tâm", Tập đoàn Trung Thủy luôn nỗ lực mang đến những sản phẩm bất động sản chất lượng để kiến tạo những giá trị tương lai.