Mô tả công việc
• Reviews invoice journal daily.
• Reviews documentation in all payments prepared by Accounts Payable staff
• Reconciles records against suppliers/contractor’s records.
• Prepares monthly reconciliation of assigned accounts.
• Prepares and reconciles Government remittances & all taxes paid.
• Entertain supplier inquiries.
• Maintains proper filing of all records/invoices.
• Practices and role-models the Guiding Principles and the Core Values of Alma Resort.
• Become environmental friendly, reduce waste, recycle when possible, and reuse whenever applicable.
Quyền lợi được hưởng
- Full service-charge in probation time
- Day off/week: 02 days (working time: 9hrs/day)
- Have health care and Insurance
- Opportunity to develop career path
- Transportation support for fuel or shuttle bus.
- Additional benefits according to company policy.
Yêu cầu công việc
- At least 2-3 years of relevant experiences or an equivalent combination of education and work-related experiences, preferably experience in international 5 star hotel/resort.
- Good command in English
- MS Office
- Priority candidates who know about the Sun system
Yêu cầu hồ sơ
- Apply directly on hoteljob.vn
Tập đoàn Trung Thủy (TTG) được thành lập vào năm 1985, hoạt động chính trong các lĩnh vực: Bất động sản, Nông nghiệp công nghệ cao, Dịch vụ thương mại, Nhà hàng – Khách sạn, Du lịch... Trong đó, bất động sản được xem là ngành mũi nhọn của công ty. Sau hơn 35 năm hình thành và phát triển, Tập đoàn Trung Thủy đã xây dựng một vị thế vững chắc trên thị trường và là một trong những nhà phát triển bất động sản cao cấp hàng đầu tại Việt Nam.
Với triết lý kinh doanh: "Khách hàng là trọng tâm", Tập đoàn Trung Thủy luôn nỗ lực mang đến những sản phẩm bất động sản chất lượng để kiến tạo những giá trị tương lai.