Mô tả công việc
• Ensure all visual and written communication (internal/external, offline/online) and guest supplies and printings are fully aligned with the Hotel positioning and Brand. • Assist in the implementation of marketing programs through magazine advertising, direct mail, trade shows, sales manuals, website, etc.
• Copywriting of press releases, ad copy, etc. Proofreading all marketing materials.
• Excellent planning and organizational skills. Excellent telephone etiquette.
• Ability to prioritize multiple tasks and complete on a timely basis. Communicate effectively with staff and external support vendors. Assist in the management and update of website.
• Organize marketing materials and information for marketing meetings. Assist in keeping Sales Manual current in paper and electronic form. Assist to plan and organize hotel CSR programs when necessary.
• Establish a user friendly file hierarchy on computer enabling others to recover or locate all needed information.
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary offerred • Professional working environment
Yêu cầu công việc
1. Required Skills:
• English degree and equivalent experience.
• Strong proofreading, grammar, and copywriting skills. Excellent communication skills, both written and oral. Excellent attention to detail and accuracy. • Preferably have a working knowledge of graphics and printing programs and print media operations.
• Prefer knowledge in any of the following: PowerPoint, Word, Excel, Macromedia Freehand and Dreamweaver, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, QuarkXpress and Adobe Acrobat.
• Be detail and deadline oriented, and a team player, along with being creative and pro-active. Preferable degree in English and relevant experience.
2. Qualifications:
• Understand the fundamental of Hospitality business.
• Being able to identify and taking assign job on marketing information search and exposure Bachelor degree is preferably.
3. Experience:
• 1 year experience in Sales & Marketing section.
Yêu cầu hồ sơ
Should you feel interested in the opportunity, please send your resume to zalo: 0869 963 418
Công Ty Cổ Phần Thành Công Motor Việt Nam có mã số thuế 2700901162, do ông/bà Nguyễn Anh Tuấn làm đại diện pháp luật, được cấp giấy chứng nhận đăng ký kinh doanh ngày 04/02/2020.
Công ty có ngành nghề kinh doanh chính là "Bán buôn ô tô và xe có động cơ khác.", do Cục Thuế Tỉnh Ninh Bình quản lý.
Khởi nguồn từ lĩnh vực cơ khí vào năm 1999, TC Group với khát vọng vươn mình trở thành một Tập đoàn đa ngành, đã tạo lập nền tảng một cách vững chắc về kinh nghiệm, hệ thống cơ sở vật chất, công nghệ – kỹ thuật, cũng như mối quan hệ hợp tác sâu rộng cùng các đối tác thương hiệu lớn, bắt đầu phát triển mạnh mẽ bằng lĩnh vực Công nghiệp Ô tô. Sau gần 25 năm xây dựng và phát triển, TC Group đã và đang tiếp tục khẳng định vị thế bằng việc mở rộng hệ sinh thái sang nhiều lĩnh vực, dựa trên 3 trụ cột kinh doanh chính: Công nghiệp ô tô; Bất động sản; Dịch vụ, hàng năm đóng góp vào ngân sách nhà nước hàng chục ngàn tỉ đồng.
3 giá trị cơ bản mà TC Group luôn hướng tới trên con đường hiện thực hóa mục tiêu trở thành Tập đoàn Đầu tư – Thương Mại – Công nghiệp hàng đầu Việt Nam đó là: Mang lại sự hài lòng cho Khách hàng, tạo ra giá trị kinh tế lợi nhuận cho cổ đông và đóng góp cho sự phát triển của xã hội, góp phần gìn giữ và bảo vệ môi trường sống cho tương lai.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe Bảo Việt
- Bảo hiểm sức khỏe cho toàn bộ CBNV, Khám sức khỏe hàng năm
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch trong nước/ nước ngoài 1 lần/ năm
Lịch sử thành lập
-
Ngày thành lập: 04/02/2020
Mission
Sứ mệnh: Đáp ứng nhu cầu và mang lại sự hài lòng cao nhất cho khách hàng về sản phẩm, hàng hóa, dịch vụ; đóng góp ngày càng nhiều cho sự nghiệp phát triển kinh tế – xã hội của đất nước.
Tầm nhìn: Phát triển nhanh, bền vững, hội nhập, trở thành một trong những tập đoàn kinh tế đa ngành, đa lĩnh vực hàng đầu Việt Nam và khu vực, dựa trên 3 trụ cột chính: công nghiệp ô tô, bất động sản, dịch vụ.