Mô tả công việc
Department: Savills Place.
Line Manager: Head of Marketing & Communications.
POSITION OVERVIEW:
The Senior Account Executive is responsible for nurturing strong client relationships through personalized service, understanding client needs and industry challenges. They play a vital role in managing projects by serving as a single point of contact, coordinating internal and external teams, and ensuring projects are delivered on time and within budget. Additionally, they contribute to identifying commercial opportunities by staying updated on market trends and assisting in research related to strategic branding and other key service areas.
RESPONSIBILITIES
Client Servicing
- Build strong relationships with Clients by efficiently responding to their requests.
- Identify the needs of Clients and provide personalised service.
- Understand the client’s business and the challenges they face in their industry sector.
- Support the development of proposals, budgets and timelines and ensure resulting communications are on target and delivered on time and within budget.
- Contribute inspiring ideas to pitches and to client’s presentations.
- Contribute to the development of Client’s brand, design, event, and digital deliverables.
- Develop reports to track Client Account Performance.
Managing Projects
- Work with Account Manager in managing projects effectively from start to finish.
- Be a single point of contact throughout the entirety of a project.
- Contribute to project performance to drive profitability.
- Coordinate with all parties (internal and external) to ensure client projects delivered on time.
- Issue gentle reminders for required information, input or sign-off.
- Share new research and 'best practice' findings internally and with the client.
Development of Commercial Opportunities
- Stay up to date on market trends, including social media, and identify opportunities to apply best practices to Savills processes.
- Assist in conducting research on the client’s business, industry sector and competitive set.
- Be well-versed with Savills Place’s key services.
Yêu cầu công việc
- Degree in Branding, Marketing, or related fields.
- Two years of experience working in branding or marketing. Experience working in a start-up, agencies or the real estate field is beneficial.
- Content creation and project management experience. Candidates with practical knowledge of web development and email marketing are preferred.
- Attention to detail and a can-do attitude, strong interpersonal, negotiation, and communication skills.
- Proficient in English.
- Working proficiency with Microsoft Office.
- We are looking for an energetic candidate who is willing to challenge themselves and work proactively within the team. You must stay informed with the latest marketing trends and initiatives and be able to work in a dynamic, fast-paced environment.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY, là công ty 100% vốn nước ngoài, có nhà máy sản xuất đồ nội thất tại tỉnh Bình Dương, bắt đầu hoạt động từ năm 2016. Nhà máy tọa lạc trên diện tích 350.000 feet vuông, với hơn 500 công nhân. Ở đây chuyên sản xuất đồ nội thất cao cấp với các loại gỗ cứng và veneer chọn lọc nhập khẩu từ Mỹ và Châu Âu.
Sản phẩm của nhà máy rất đa dạng, bao gồm nội thất Phòng ngủ, phòng ăn và nội thất thường xuyên/có điểm nhấn, ghế bọc văn phòng phẩm và bàn trang điểm… Chủ yếu được xuất khẩu sang thị trường Mỹ với hơn 90%.
Hiện tại, công suất của nhà máy ước tính là vận chuyển 70 container hàng hóa mỗi tháng và 50 container bọc vải mỗi tháng. Trong khi công suất tối đa của nhà máy có thể đạt tới 250 container/tháng.