Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Location: QTSC1, Quang Trung Software City, District 12, HCMC
Time working: 5days/week, Rotating shift (no nightshift)
What you will do:
- Provide training for new hires to help them to be well-equipped with program knowledge & soft-skills, preparing them for real life situations.
- Support in doing Quality Tasks during off-peak season, including auditing, joining weekly & monthly calibrations, conducting coaching session in order to maintain agents' quality.
- Identifying and resolving quality issue, addressing root causes in order to build an appropriate action plan in order to maintain SOPs
- Prepared new hires for obtaining and maintaining employment by training coping strategies, goal setting, communication skills, time management and problem-solving skills to utilize in a professional setting.
- Trained and validated of trainees with respect to their performance against established training objectives and recommendation of additional skill requirements as needed.
Yêu Cầu Công Việc
- Having experience in Training or any relevant postions
- Background in Call Center (Customer Service)
- English 4 skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
XCONS Sài Gòn trực thuộc hệ thống Xhome Group với lĩnh vực kinh doanh chính là xây dựng và thiết kế kiến trúc, nội thất các công trình Biệt thự, nhà phố, chung cư, khách sạn, các trung tâm thương mại...XCONS sở hữu đội ngũ nhân sự chất lượng cao gồm hàng trăm kiến trúc sư, kỹ sư, cử nhân cùng nhà máy sản xuất trực thuộc và hàng chục sơ sở liên kết tạo việc làm cho hàng nghìn lao động.
Với sứ mệnh “Kiến tạo không gian sống mang lại giá trị hạnh phúc cho quý khách hàng” XCONS sẽ thay khách hàng đảm nhận công việc trong tất cả các công đoạn từ thiết kế đến thi công, cung cấp giải pháp tổng thể. Bàn giao chìa khóa trao tay cho khách hàng.