Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Operations Admin:
- Follow meeting schedule, book meeting room, preparing meeting room.
- Ensure accuracy in payment for business expense claim back
- Manage taxi card, record information and summary report
- Control, manage, payment monthly for operations expense as: stationery, drinking water, courier express, utilities and other fees
- Ensure accuracy and on time in payment of operation expense of stores in Operations
- Prepare equipment for new store opening - Guide store and Operations Team about payment process
- Key contact point, coordinator in any problems related to internet, store tracking and other department
- Weekly Store visits to review store performance and provide timely support to the store, ensuring the best store operation possible.
2. Supporting tasks:
- Support paperwork for Operations team (if any)
Other tasks assigned by line manager
Yêu Cầu Công Việc
- Relevant Experience: At least 2 years working experiences in Admin position
- Ability to stay calm and on-task in high-stress situations.
- Ability to multitask and prioritize daily workload
- Highly responsibilities and result oriented.
- Put Customer services first mindset
- Strong problem-solving skills.
- Strong communication skills.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Trên 10 Tr VND
XCONS Sài Gòn trực thuộc hệ thống Xhome Group với lĩnh vực kinh doanh chính là xây dựng và thiết kế kiến trúc, nội thất các công trình Biệt thự, nhà phố, chung cư, khách sạn, các trung tâm thương mại...XCONS sở hữu đội ngũ nhân sự chất lượng cao gồm hàng trăm kiến trúc sư, kỹ sư, cử nhân cùng nhà máy sản xuất trực thuộc và hàng chục sơ sở liên kết tạo việc làm cho hàng nghìn lao động.
Với sứ mệnh “Kiến tạo không gian sống mang lại giá trị hạnh phúc cho quý khách hàng” XCONS sẽ thay khách hàng đảm nhận công việc trong tất cả các công đoạn từ thiết kế đến thi công, cung cấp giải pháp tổng thể. Bàn giao chìa khóa trao tay cho khách hàng.