Việc làm Vimexcom

Cập nhật 01/11/2024 15:29
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Xuất Nhập Khẩu Và Phân Phối Việt Nhật
Atlantic Việt Nam Tuyển 01 Nhân viên hành chính Thu mua
Vimexcom
25 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Lâm Đồng
  • Provides administrative assistance for a variety of purchasing tasks: prepares and distributes contracts, prepares well-defined reports, and resolves supplier invoice problems. Interacts with suppliers on a regular basis.
  • Daily contact with suppliers to monitor (all of purchase documents, delivery ...) and preparation and inbounding of purchase orders and tracking through delivery.
  • Reviews and submits contracts to purchasers and the Management for approval.
  • Coordinates with the accounting department for payment, coordinate with peers/colleagues to find innovative solution on how to improve collaboration and overall service to suppliers to enhance company's profitability as well
  • Prepares daily, weekly, monthly, yearly reports and any quick report as required. Providing purchase, data to purchase manager (when needed), Provide prompt supports purchase Manager based in other sites to assist them complete assigned the purchase tasks
  • Monthly reconciliation of inventory, Making the recap of coffee payments (paid & payable) and provide to controllers every month (at the first week of next month)
  • Coordinate with SMS team to follow up the certified coffee document and Certified system
  • Ad-hoc assignments as and when required (monthly data: Export, inventory, market...)
  • Assist administration tasks as and when required such as: Office supplies: stationery; prepare, manages, office administration budget (e.g. water, stationery, purchase request for operating, furniture........) Input all travel arrangement and check for payment, report monthly
  • 1+ year in office administration
  • Good oral and written communication skills
  • Good in English;
  • Proactive and self-starter. Teamwork; flexible work schedule, customer focus
  • Proficiency in MS software (Words/Excel and PowerPoint)
  • Insurance based on Labor Law
  • Heath check annually
  • 13 days off, etc
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Thôn Thông Đạt, Xã Liệp Tuyết, Huyện Quốc Oai, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Công Ty CP XNK và Phân Phối Việt Nhật được thành lập năm 2015. Với ngành nghề kinh doanh và hoạt động chính :

  •  Xuất Nhập Khẩu các mặt hàng tiêu dùng, gia dụng
  •  Phân Phối các sản phẩm hóa mỹ phẩm, mỹ phẩm, hàng tiêu dùng, hàng gia dụng
  •  Xuất khẩu hàng thủ công mỹ nghệ.
  •  Kinh doanh nhà hàng, khách sạn, phụ tùng oto xe máy.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của pháp luật và công ty;

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch 
  • Team building
  • Dã ngoại

Lịch sử thành lập

  • Công Ty CP XNK và Phân Phối Việt Nhật được thành lập năm 2015.

Mission

  • Vimexcom ra đời chỉ với 1 mong muốn duy nhất đó là mang các sản phẩm gia dụng, hóa phẩm Hàng Nội địa Nhật Bản với giá cả và chất lượng dịch vụ tốt nhất đến người tiêu dùng Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại Vimexcom

Bạn làm việc tại Vimexcom? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Vimexcom

Vimexcom

Click để đánh giá