Mô tả công việc
Responsible for processing of all purchase good & services, at approved prices and quality, needed for the operation of the Hotel and
in accordance with Sheraton policy and standards. Responsible for ensuring that hygiene and sanitation is maintained at very high
levels, avoiding spoilage.
The Purchasing Executive will be required to conduct their duties in a courteous, safe and efficient manner, in accordance with the
hotel’s policies and procedures, ensuring that a high level of service is maintained.
DUTIES AND RESPONSIBILITIES:
1. Receive daily market list requisition approved by Executive Chef and issue purchase order to approved suppliers.
2. Inform Executive Chef of current market trends and any changes, promotion or non-products available on the market.
3. Receive purchase requests for all purchase requests received.
4. Obtain necessary approval for all purchases request received.
5. Source supplier for all goods and services required.
6. Ensure that the best price available is negotiated with suppliers for all goods purchase and that quality standards observed.
7. Negotiate best payment terms with all suppliers.
8. Be aware of current market price trends for goods with high usage volume and advise relevant HOD’s as to significant cost increases.
9. Obtain necessary number of quotes from suppliers according to nature of items required to be ordered.
10. When necessary obtain samples from suppliers for HOD’s review and approval.
11. Maintain record of supplier details for categories of goods purchases, such record to include: Company name, Address, Phone number,
Email, Contact name and payment terms.
12. Ensure necessary approvals obtained for all purchases orders prior to placing order with supplier.
13. Distribute internal copy of purchase order/purchase requisitions to relevant departments.
15. Ensure that all goods ordered are delivery in accordance with the specified due departments.
16. Follow up suppliers in event of non-delivery by specified due date.
17. Advise relevant HOD in event of delay in delivery dates.
Quyền lợi được hưởng
Attractive remuneration package & 13th month salary
Local and International training course
05 working days | 02 day-off per week
Duty meal & Uniform provided by hotel
Free motorbike & car parking
Cross training & Task force opportunities
Annual health check
Yêu cầu công việc
• Good English and Vietnamese verbally and non-verbally
• Goal-oriented, disciplined, proactive, and creative
• Ability to work under high pressure and fast-changing pace
Yêu cầu hồ sơ
updated CV
Công Ty CP XNK và Phân Phối Việt Nhật được thành lập năm 2015. Với ngành nghề kinh doanh và hoạt động chính :
- Xuất Nhập Khẩu các mặt hàng tiêu dùng, gia dụng
- Phân Phối các sản phẩm hóa mỹ phẩm, mỹ phẩm, hàng tiêu dùng, hàng gia dụng
- Xuất khẩu hàng thủ công mỹ nghệ.
- Kinh doanh nhà hàng, khách sạn, phụ tùng oto xe máy.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của pháp luật và công ty;
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Dã ngoại
Lịch sử thành lập
-
Công Ty CP XNK và Phân Phối Việt Nhật được thành lập năm 2015.
Mission
- Vimexcom ra đời chỉ với 1 mong muốn duy nhất đó là mang các sản phẩm gia dụng, hóa phẩm Hàng Nội địa Nhật Bản với giá cả và chất lượng dịch vụ tốt nhất đến người tiêu dùng Việt Nam.