TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok has global offices including Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Dubai, Singapore, Jakarta, Seoul and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
The e-commerce industry has seen tremendous growth in recent years and has become a hotly contested space amongst leading Internet companies, and its future growth cannot be underestimated.
With millions of loyal users globally, we believe TikTok is an ideal platform to deliver a brand new and better e-commerce experience to our users. We are looking for passionate and talented people to join our product and operations team, together we can build an e-commerce ecosystem that is innovative, secure and intuitive for our users.
In this role you will be responsible to deliver impact on seller growth by empowering them through knowledge transfer, trainings, and progress tracking, as well as collaborating with various cross functional teams to help improve sellers growth.
Join us as we drive the future of e-commerce here at TikTok.
Roles & Responsibilities:
- Planning and executing segment-wise seller education and training with the aim of achieving operational efficiency, policies adoption, and ultimately business growth.
- Identifying room for improvement in tooling, SOPs and support for sellers who are promoting and selling products on TikTok Shop platform.
- Providing ongoing support and training to sellers to improve performance, and study key attributes of successful cases; Building courses/trainings to sellers in line with global policies and local strategy.
- Design and create promotion materials or projects for seller incubation in collaboration with the incubation team, seller engagement team and management teams.
- Tracking seller progress and impact of curriculum and trainings on seller performance.
Qualifications
- Minimum Bachelor's Degree or above
- 5+ years of experience in seller training, seller engagement, and/or seller management from e-commerce platforms, or e-commerce sales from brands.
- Strong understanding of influencers, social media, e-commerce, livestreaming, and digital trends landscape.
- Strong communication, public speaking, organizational, and time management skills; comfortable working in a fast-paced and dynamic environment.
- Proficient in English and Vietnamese language.
TikTok is committed to creating an inclusive space where employees are valued for their skills, experiences, and unique perspectives. Our platform connects people from across the globe and so does our workplace. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. To achieve that goal, we are committed to celebrating our diverse voices and to creating an environment that reflects the many communities we reach. We are passionate about this and hope you are too.
Thành lập từ năm 1997, Công ty cổ phần Đại Tân Việt là một trong những nhà nhập khẩu và phân phối nguyên liệu thực phẩm hàng đầu tại Việt Nam. Chúng tôi tự hào mang đến cho tất cả các Khách Hàng trong ngành Công nghiệp thực phẩm, Công nghiệp lưu trú - ẩm thực và Nhà bán lẻ những chủng loại thực phẩm nhập khẩu chất lượng từ các công ty thực phẩm hàng đầu thế giới. Hệ thống phân phối đồng nhất đạt chứng nhận chất lượng được vận hành ở 11 chi nhánh đảm bảo hàng hóa phân phối ổn định nhanh chóng và đúng chất lượng. Sau hơn 25 năm hoạt động, Đại Tân Việt hay còn gọi là New Viet Dairy đã có hệ thống phân phối rộng khắp, tự hào là một trong top 100 công ty tư nhân hàng đầu tại Việt Nam tính theo doanh thu.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BH sức khỏe Bảo Việt.
- Được đóng đầy đủ chế độ theo quy định của Luật: BHXH, BHYT, BHTN, BH tai nạn 24/24, BH chăm sóc sức khỏe toàn diện
Các hoạt động ngoại khóa
- Party thường niên
- Du lịch 5 sao hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 1997, Tiền thân của Công ty CP Đại Tân Việt là Công ty TNHH Thương mại Dịch vụ Đại Tân Việt được thành lập
- Đến năm 2002, công ty chuyển sang hoạt động theo mô hình công ty cổ phần với tên gọi Công ty CP Đại Tân Việt.
- Năm 2015, Công ty cổ phần Đại Tân Việt (New Viet Dairy) vinh dự đón nhận chứng chỉ Top 50 doanh nghiệp tư nhân lớn và xuất sắc nhất Việt Nam năm 2015
- Năm 2016, Tham gia trưng bày tại Hội chợ Việt Pháp diễn ra ở Cần Thơ
Mission
Cung cấp cho khách hàng các sản phẩm sữa chua chất lượng cao, an toàn, bổ dưỡng và giá cả hợp lý. Công ty cam kết sử dụng các nguyên liệu tươi ngon, công nghệ sản xuất hiện đại và đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp để tạo ra những sản phẩm sữa chua tốt nhất cho khách hàng.
Review CÔNG TY ĐẠI TÂN VIỆT - New Viet Diary
BHXH đóng full lương. Ngoài ra còn có bảo hiểm sức khỏe cực kỳ có lợi cho nữ giới (RV)