Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Hermès is the name of a house, but above all it is the name of a family that, for almost two centuries, has written the history of a Parisian company founded on know-how and quality, tradition, and innovation.
From harness-maker to saddler, Hermès today deploys its creativity through 16 métiers. The watchwords have remained the same: exacting standards and authenticity, elegance and sobriety, fantasy, and audacity.
The Client Advisor at Hermès will be the client’s first impression of Hermès image and convey simplicity and generosity at all times. The Client Advisor represents and transmits the values of the House to customers and new employees.
Sales Performance:
-
Develop sales across all product universes, always keeping in mind the quality of product and the excellence of service that Hermès wishes to give to clients
-
Drive and achieve individual and team objectives including both financial and non-financial KPI
-
Maintain zoning/sales floor coverage as assigned by management team
-
Take responsibility and ownership for the performance of the category that he/she is in charge of
-
Actively collect customers’ feedback on products and frequently update to Deputy Boutique Manager and Boutique Manager
-
Provide excellent customer service adapted the culture and personality of each client and maintain a pleasant shopping environment consistent with the Hermès brand image
-
Develop long-term relationships with clients by leveraging different CRM tools
-
Master the brand and product knowledge to inspire customers through story-telling
-
Actively call on current and potential customers to establish and maintain client relationship and to inform about new products and services
-
Identify and handle client enquiries and concerns
Client Management:
-
Provide excellent customer service adapted the culture and personality of each client and maintain a pleasant shopping environment consistent with the Hermès brand image
-
Develop long-term relationships with clients by leveraging different CRM tools
-
Master the brand and product knowledge to inspire customers through story-telling
-
Actively call on current and potential customers to establish and maintain client relationship and to inform about new products and services
-
Identify and handle client enquiries and concerns
Store Operations:
-
Perform store duties as assigned by management team
-
Be able to correctly operate the ERP and POS system, in all areas relating to stock transfer & inquiry, invoicing & payment and customer database input
-
Maintain proper visual merchandising according to brand’s guidelines
-
Maintain a safe and clean store environment and implement daily housekeeping duties
-
Maintain inventory accuracy by properly receive, display and store merchandise according to company’s guidelines
-
Participate in store stock take and cycle-counts
-
Respect Brand standards in terms of grooming and behavior
-
Follow working schedule as planned by management team
-
Perform as a team-player, participate in all activities contributing to the overall objectives of the store
Compliance and Standards:
-
Ensure compliance with company policies, procedures, and standards, maintaining the integrity of the Hermès brand.
-
Address compliance issues ly and implement corrective actions as necessary.
Yêu Cầu Công Việc
-
At least 3 years of relevant customer facing experience in luxury retail or another high-end service environment
-
A natural passion for people and service
-
A real sense of integrity and empathy, can adapt to different cultures
-
A team player attitude to reach a common goal and go the extra mile
-
Strong knowledge and/or interest for fashion/luxury industry
-
A good level in English
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Thành lập từ năm 1997, Công ty cổ phần Đại Tân Việt là một trong những nhà nhập khẩu và phân phối nguyên liệu thực phẩm hàng đầu tại Việt Nam. Chúng tôi tự hào mang đến cho tất cả các Khách Hàng trong ngành Công nghiệp thực phẩm, Công nghiệp lưu trú - ẩm thực và Nhà bán lẻ những chủng loại thực phẩm nhập khẩu chất lượng từ các công ty thực phẩm hàng đầu thế giới. Hệ thống phân phối đồng nhất đạt chứng nhận chất lượng được vận hành ở 11 chi nhánh đảm bảo hàng hóa phân phối ổn định nhanh chóng và đúng chất lượng. Sau hơn 25 năm hoạt động, Đại Tân Việt hay còn gọi là New Viet Dairy đã có hệ thống phân phối rộng khắp, tự hào là một trong top 100 công ty tư nhân hàng đầu tại Việt Nam tính theo doanh thu.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BH sức khỏe Bảo Việt.
- Được đóng đầy đủ chế độ theo quy định của Luật: BHXH, BHYT, BHTN, BH tai nạn 24/24, BH chăm sóc sức khỏe toàn diện
Các hoạt động ngoại khóa
- Party thường niên
- Du lịch 5 sao hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 1997, Tiền thân của Công ty CP Đại Tân Việt là Công ty TNHH Thương mại Dịch vụ Đại Tân Việt được thành lập
- Đến năm 2002, công ty chuyển sang hoạt động theo mô hình công ty cổ phần với tên gọi Công ty CP Đại Tân Việt.
- Năm 2015, Công ty cổ phần Đại Tân Việt (New Viet Dairy) vinh dự đón nhận chứng chỉ Top 50 doanh nghiệp tư nhân lớn và xuất sắc nhất Việt Nam năm 2015
- Năm 2016, Tham gia trưng bày tại Hội chợ Việt Pháp diễn ra ở Cần Thơ
Mission
Cung cấp cho khách hàng các sản phẩm sữa chua chất lượng cao, an toàn, bổ dưỡng và giá cả hợp lý. Công ty cam kết sử dụng các nguyên liệu tươi ngon, công nghệ sản xuất hiện đại và đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp để tạo ra những sản phẩm sữa chua tốt nhất cho khách hàng.
Review CÔNG TY ĐẠI TÂN VIỆT - New Viet Diary
BHXH đóng full lương. Ngoài ra còn có bảo hiểm sức khỏe cực kỳ có lợi cho nữ giới (RV)